شهردارشیراز:

شعار اصلی من «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» است

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۶:۴۹
کد خبر: ۶۳۴۵۷۲
شعار اصلی من «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» است
شهردار کلانشهر شیراز در آیین معارفه خود گفت: برای تحقق شعار «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد و امکان تحقق آن با همکاری شورای شهر و مشارکت پررنگ شهروندان میسر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،حیدر اسکندرپور با بیان اینکه شعار اصلی من عبارت است از «شیراز شهر سبز پایدار، شهروند فرهنگ‌مدار» گفت: برای تحقق این شعار از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد و امکان تحقق آن با همکاری شورای شهر و مشارکت پررنگ شهروندان میسر خواهد بود. من به این شعار باور دارم و در مسیر تحقق آن گام برخواهم داشت.
وی با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر شیراز عنوان کرد: مدیریت شهری امروز باید با نگاهی یکسان به شمال و جنوب شهر شیراز در راستای توسعه هر چه بیشتر آن گام های مستحکمی بردارد.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به اینکه در راه توسعه بیش از پیش شیراز و تحقق شعار خود از جسارت، انگیزه، انرژی و قدرت ریسک پذیری جوانان استفاده خواهد کرد، اظهار کرد: من به عنوان شهردار کلانشهر شیراز، شهری که فرصت های بسیاری پیش روی خود دارد به علم محوری، توجه به خرد جمعی، استفاده از نظرات کارشناسان توجه دارم و از سلیقه محوری و گرفتن تصمیمات غیرکارشناسی دوری خواهم کرد.
 اسکندرپور بیان کرد: رویکرد من به مدیریت کلانشهر شیراز این است که شیراز شهر امید، سرزندگی و نشاط باشد تا این کلانشهر تبدیل به شهری شاخص در زمینه هایی نظیر گفتگوی فرهنگی، گردشگری مذهبی، تاریخی، سلامت و فرهنگی، انسان محور، زیست بوم دوست و ... شود و رعایت شاخصه‌های توسعه پایدار، نظیر مسئولیت‌پذیری، حاکمیت قانون و عدم تبعیض بین شهروندان در آن چشمگیر باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز