مدیر مرکز حمایت از مخترعان و مبتکران بسیج علمی استان اردبیل:

طرح کارآفرینی براساس ظرفیت‌های بومی اردبیل اجرا می‌شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۸۶۴
طرح کارآفرینی براساس ظرفیت‌های بومی اردبیل اجرا می‌شود
مدیر مرکز حمایت از مخترعان و مبتکران بسیج علمی استان اردبیل گفت: طرح کارآفرینی براساس ظرفیت‌های بومی استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی نعمتی مقدم در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل  گفت : طبق هماهنگی‌های انجام یافته و با هدف  حل مشکلات مخترعان و پیشرفت استان جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: خروجی محور بودن هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره است چرا که اجرای این برنامه‌ها و رویکردها بدون داشتن خروجی مناسب کاری بیهوده است و سعی بر این است که اقداماتی که انجام می‌شود و ظرفیت‌هایی که بهره‌گیری می‌شود برای حل مشکلات جامعه باشد.

مدیر مرکز حمایت از مخترعان و مبتکران بسیج علمی استان اردبیل گفت: این جشنواره یکم آذر ماه همزمان با هفته بسیج و با حضور مقامات عالی کشوری و استانی برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته شده و امیدواریم خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.

نعمتی‌مقدم بیان کرد: آشنایی با توانمندی‌های نخبگان برای ما حائز اهمیت بسیار است و انتظار می‌رود که مخترعان با ارائه برنامه‌های مناسب توانمندی‌های خود را نشان بدهند و در راستای توسعه و آبادانی کشور تلاش کنند چرا که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در عصر کنونی برای ما بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در سال‌های اخیر دستاوردهای بسیار مناسبی را به دنبال داشته و بستر بسیار مناسبی برای آشنایی و استعدادیابی دانشجویان فراهم کرده که امسال نیز طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود شرایط به همین شکل باشد و  طرح کارآفرینی نیز براساس ظرفیت‌های بومی استان انجام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز