مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

استان قزوین از عوارض زلزله مصون مانده است

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹:۱۳
کد خبر: ۶۳۶۴۹۱
استان قزوین از عوارض زلزله مصون مانده است
ایرج زاهدپور گفت: خوشبختانه با توجه به دوری استان قزوین از کانون وقوع زلزله شاهد وقوع خسارت جانی و مالی در این استان نبودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ایرج زاهدپور" مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به وقوع زلزله شب گذشته در مرز سلیمانیه عراق و استان کرمانشاه و همچنین مناطق دیگر اظهار کرد: استان قزوین از عوارض پس لرزه های این زلزله مصون مانده و با بررسی نقاط مختلف استان آسیبی اعم از مالی و جانی در هیچ کدام از نقاط استان مشاهده نمی شود.

زاهدپور ادامه داد: باتوجه به لرزش استان های تهران و مازندران وقوع زمین لرزه البته با شدت کم در قزوین طبیعی بود ولی باتوجه به دوری استان قزوین از کانون وقوع زلزله خوشبختانه به هیچ یک از هم استانی ها آسیبی وارد نشده است.

وی درخصوص مشارکت با سازمان مدیریت بحران کشور توضیح داد: هماهنگی های لازم درخصوص اعزام امدادگر به عمل آمده و بیمارستان صحرایی هم در مناطق زلزله دیده مستقرشده و منتظر اعلام نیاز مسوولان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین مردم استان قزوین را به آرامش دعوت کرد و گفت: از همشهریان عزیز درخواست داریم آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند چراکه با بررسی توصیه های زلزله و آثار روانی آن در نقاط مختلف استان مورد خاصی مشاهده نشده است.

زاهدپور تاکید کرد: علیرغم احتمال وقوع پس لرزه های متمادی طی روزهای آینده با توجه به دوری استان قزوین از کانون وقوع زلزله، به مردم اطمینان خاطر می دهیم اتفاق خاصی در استان نخواهد افتاد و در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز