مهدی فتح الله رییس دومین جشنواره کشوری دانشجویی:

نشریات دانشجویی عامل شورو نشاط در دانشگاه ها هستند

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۲:۴۶
کد خبر: ۶۳۸۲۱۵
نشریات دانشجویی عامل شورو نشاط در دانشگاه ها هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان قدس گفت: دومین مرحله جشنواره دانشجویی کشور در سال جاری در حال برگزاری است که توانسته شور و نشاط ارزنده و موثری را در دانشگاه های کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، مهدی فتح الله گفت، این رویداد علمی و فرهنگی  تأثیرات مطلوبی را خواهد داشت و جریان خوبی را در فضای گفتمان سازی به جهت ارتقا سطح کمی و کیفی این مهم ایجاد می کند و به واقع این مسابقه؛ مجالی است که دانشجویان بتوانند توانمندی هایشان  را محک بزنند و در معرض قضاوت قراردهند.

وی در خصوص جزییات این جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره پیش رو در حوزه های مختلف اعم از مقالات دینی، فرهنگی، قرآنی، ادبی، عکس، طراحی و صفحه آرایی، گرافیک، کاریکاتور، طنز، شعر و مقالات علمی و پژوهشی برگزار شده است که میزان بالایی نیز تا هم اکنون مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است.

رییس دومین جشنواره کشوری نشریات دانشجویی اضافه کرد: متخصصین و هیات داوران خوبی ما را در مسیر بررسی و تحلیل نشریات همراهی می‌کنند که با تلاش و کوشش در حال بررسی ۳هزار نشریه ای هستند که به دبیرخانه واصل شده است و طی زمان اعلام شده این اقدام انجام و نفرات برترمشخص خواهند شد که در فضایی ارزنده از برگزیدگان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

فتح الله ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این دوره از جشنواره  نیز۵اثر ارائه کرده است که امیدواریم این آثار بتوانند شاخصه های مورد نظر داوران را کسب کرده و جزء نشریات برجسته قرار گیرند.

وی بیان کرد: جشنواره همانطور که در بطن مشهود است، به دنبال جریان سازی و سوق دادن ظرفیت ها به سمت یک هدف متعالی است تا در مسیر توسعه ؛ بتوان ازآن بهره برد و البته همین مهم، موجب شده که به صورت مطلوب نشریات به دبیر خانه ارجاع داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که اینگونه رخدادها  و جریان های فکری موجب می شود، احصا کم و کاستی ها و روشن شدن جوانب مختلف  این دست جشنواره ها است د که در سال های آینده، با ارتقاء سطوح مختلف نسبت به دفعات گذشته بهتر برگزار شود.

فتح الله تصریح کرد: دانشگاه ها ماموریت های مختلفی اعم از علمی، فناوری و فرهنگی دارا هستند و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس نیز از این قائده مستثنی نبوده و نخواهد بود و اینگونه اقدامات که رخ می دهد، شاخصی برای محک بیشتر و ارزیابی مطلوب تر است و ما نیز این را در خود می‌بینیم که توان برگزاری هر چه بهتر را داشته و داریم چرا که اینگونه اقدامات حرکت ملی است و زمانی که گردشی، این رویداد برای دیگر واحدها هم فراهم شود؛ حرکت ارزنده ای را می تواند ایجاد کند که این نیز خود یکی از اهداف این برنامه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در بخش پایانی سخنان خود یادآورشد: در دنیای امروز دیگر محدودیت امکانات و تجهیزات مورد نظرنیست؛ بلکه دارا بودن بصیرت،داشتن ایده و مدیریت است تا جریان اندیشه ای مناسب را بتواند رشد دهد و اینگونه جشنواره ها نیزمی تواند نقش مهمی  در مسیر تحقق اینگونه اهداف داشته و موجب ارتقاء سطح علمی، فرهنگی، اندیشه ای و دانش شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز