رئیس صنعت، معدن و تجارت ساوه خبر داد :

رتبه نخست طرح رونق تولید در بخش صنعت استان مرکزی را ( ساوه ) کسب کرد

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۴۹:۵۸
کد خبر: ۶۳۹۱۸۳
رتبه نخست طرح رونق تولید در بخش صنعت استان مرکزی را  ( ساوه ) کسب کرد
رئیس صنعت، معدن و تجارت ساوه گفت: این شهرستان رتبه نخست طرح رونق تولید در بخش صنعت استان مرکزی را در سال جاری کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رضا ساسان‌فر با بیان اینکه ساوه شهرستان رتبه نخست طرح رونق تولید در بخش صنعت استان مرکزی را در سال جاری کسب کرد،  گفت :  این مهم توسط کارگروه استانی به لحاظ میزان ریالی تسهیلات بانکی که در اختیار صاحبان صنایع قرار گرفته ، تایید شده است.

وی با اشاره به این که حدود 50 درصد تسهیلات بانکی استان مرکزی به این شهرستان اختصاص یافته است، اظهار کرد: این میزان 470 میلیارد ریال بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساوه بیان کرد: امسال برای رونق تولید و اشتغال صنایع، تسهیلات بانکی به 26 واحد در استان مرکزی اختصاص یافته که 10 واحد آن مربوط به شهرستان ساوه بوده است.

ساسان‌فر گفت: کسب این رتبه نشان از رونق تولید با استفاده از سرمایه در گردش و نیاز مبرم صاحبان صنایع به تسهیلات جهت نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی دارد.

وی افزود: هم اکنون 550 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در ساوه وجود دارد که حدود  60 واحد قادر به صادرات کالاهای تولیدی خود به خارج از کشور هستند.

شهرستان ساوه با برخورداری از بزرگترین شهر صنعتی کشور نقش بسزایی در تولید و صادرات انواع کالاها و تامین نیاز بازار داخل و خارج از کشور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز