رئیس اداره ورزش و جوانان نمین خبر داد :

نقش مهم تجهیز زیرساخت‌های " اسکی روی چمن " در افزایش توریسم ورزشی

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۳۹۲۰۲
نقش مهم تجهیز زیرساخت‌های  اسکی روی چمن  در افزایش توریسم ورزشی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین به میزبانی این شهرستان از مسابقات جهانی اسکی روی چمن در سال آینده اشاره کرد و افزود: با تجهیز زیرساخت‌های اسکی در افزایش گردشگران ورزشی گام مهمی برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اکبر ورودی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسؤولان ورزشی و اعضای شورای شهر شهرستان نمین اظهار کرد: توجه به توریسم ورزشی در کشورهای مختلف جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و با استفاده از ظرفیت بالقوه موجود در این صنعت و بهره‌گیری از توانمندی‌های منطقه می‌توان به افزایش گردشگران ورزشی در استان کمک کرد.

وی به میزبانی شهرستان نمین از مسابقات جهانی اسکی روی چمن در سال آینده اشاره کرد و افزود: راهکارهای مناسب برای توسعه گردشگری ورزشی نیازمند بررسی بوده تا با یک جمع‌بندی مناسب بهترین بازدهی را از میزبانی مسابقات جهانی اسکی و دیگر رویدادهای مشابه ورزشی برای کمک به رونق اقتصادی منطقه انجام داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین با اشاره به مزایای برگزاری مسابقات مهم ورزشی توضیح داد: تجهیز زیرساخت‌های اسکی روی چمن در شهرستان نمین در رونق گردشگری ورزشی نقش‌آفرین بوده و زمینه اشتغال و افزایش علاقه‌مندی جوانان به ورزش را فراهم خواهد کرد.

ورودی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهرستان نمین از بابت حمایت از ورزش در این شهرستان، افزود: با افتتاح خانه اسکی روی چمن در شهرستان نمین که با حمایت شورای اسلامی این شهرستان و درنظر گرفتن ساختمانی برای آغاز به کار فعالیت‌ اسکی روی چمن محقق شده است، امیدوار به رونق گردشگری ورزشی با استفاده از ظرفیت مناسب اسکی روی چمن در نمین هستیم.

لازم به ذکر است، ساعاتی پیش با صدور حکمی از سوی رئیس هیأت اسکی استان اردبیل، رئیس جدید هیأت اسکی در شهرستان نمین منصوب و طی آن، اسماعیل بنی‌هاشم سکاندار این مسؤولیت در شهرستان نمین شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز