"کشاورزیان" در جمع خبرنگاران:

فرسودگی ناوگان کالا در کشور/آمادگی کامل برای طرح راهداری زمستانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۳۹۳۳۱
فرسودگی ناوگان کالا در کشور/آمادگی کامل برای طرح راهداری زمستانی
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:اپلیکیشن ها هیچ برنامه‌ای برای ورود به حمل و نقل برون‌شهری ندارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛داوود کشاورزیان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه مدیران کل راه وشهرسازی لرستان به اصحاب رسانه ، یادآورشد:هدف اپلیکیشن هایی نظیر اسنپ تنها حمل و نقل درون شهری است و هیچ برنامه ای برای حمل و نقل برون شهری ندارند.

وی افزود: در جلسه ای که با مدیران اپلیکیشن‌های فعال در حمل و نقل شهری داشتیم اعلام شد که برنامه‌ای برای حمل و نقل برون شهری ندارند.

کشاورزیان خاطر نشان کرد: کاربرد این اپلیکیشن ها تنها برای حمل و نقل درون شهری توجیه دارد چراکه در حمل و نقل جاده ای باید مردم را تشویق به استفاده از ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی و ... کنیم.

وی بیان کرد: درصورت حذف یک دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حداقل 12 سواری کرایه ای جایگزین می شود که علاوه بر افزایش مصرف سوخت، آلودگی محیط زیست و ترافیک جاده ای را در بر دارد.

کشاورزیان  با اشاره به فرسودگی ناوگان کالا در کشور ،تاکید کرد: در حال حاضر 450 تا 500هزار نفر در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعال هستند و جور بیکاری کشور بر دوش این بخش است از این رو ناچار به اعمال محدودیت برای ناوگان فرسوده هستیم.

وی در ادامه به تاخیر در پرداخت حقوق نیروهای حجمی  اشاره کرد وابراز داشت:این نیروها در قالب شرکت های پیمانکاری فعالیت دارند ولی با تلاش همکاران در استان تخصیص طرحها بیشتر از متوسط در نظر گرفته می شود تا بتوان حقوق معوقه این نیروها را پرداخت کرد.

کشاورزیان  همچنین  به تخصیص اعتبارات به استان لرستان اشاره کرد وافزود: به طور معمول لرستان 2.5 تا 3 درصد اعتبارات سازمان را به خود اختصاص می دهد و سهم هر استان متناسب با اعتبارات سازمان و شرایط و شاخص‌های استان تعیین می‌گردد.

معاون راه وشهرسازی  با اشاره به   بحث  راهداری زمستانی نیز تصریح کرد: با آمادگی کامل به استقبال طرح راهداری زمستانی می رویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز