فرماندار شهرستان دشتی;

عدم خسارت بارندگی‌ها در شهرستان دشتی

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۱:۴۱
کد خبر: ۶۴۰۲۶۲
عدم خسارت بارندگی‌ها در شهرستان دشتی
فرماندار شهرستان دشتی گفت: با وجود شدت بارش‌های مناسب طی 24 ساعات گذشته در سطح این شهرستان، بارندگی‌ها خساراتی را مواجه این شهرستان نکرده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ غلامرضا مهرجوگفت : با توجه به فراگیری بارندگی در تمام مناطق شهرستان خوشبختانه شرایط در این مناطق عادی است و باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است.

وی افزود: شدت بارندگی از اوائل بامداد امروز با شدت ادامه پیداکرده و هم‌اکنون که در سطح شهر خورموج بازدیدی داشتیم آب به‌ صورت معمولی و عادی در حرکت است و گرفتگی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دشتی تصریح کرد: بارش‌ها تا امشب هم ادامه دارد و ستاد حوادث در آمادگی کامل به سر می‌برند و با استقرار اکیپ‌های مختلف آماده مقابله با هرگونه مشکل احتمالی هستیم.

مهرجو گفت: با وجود شدت بارش‌های مناسب طی 24 ساعات گذشته در سطح این شهرستان، بارندگی‌ها خساراتی را مواجه این شهرستان نکرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که گزارش‌های رسیده حاکی است دره فصلی روستای گنخک کاکی شهرستان دشتی که در دست بازسازی بود با بارندگی اخیر باعث مسدودکردن مسیر شهر خورموج به کنگان شده است گفت: راه فرعی که تردد روی آن صورت می‌گرفت باعث خساراتی شده هرچند در حال حاضر تردد دوطرفه از مسیر راه کنگان به بوشهر انجام می‌شود و در حال تلاش هستیم که این مسیر به حالت اولیه برگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز