با حضور استاندار قزوین؛

استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۱:۳۴
کد خبر: ۶۴۳۲۹۲
استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افتتاح شد
طی مراسمی با حضور استاندار قزوین استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم افتتاح استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) قزوین روز گذشته و با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و مسوولان سپاه برگزار شد.

این استخر دارای امکاناتی نظیر حوضچه آب سرد، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است و با 688متر مربع مساحت  ساخته شده است.

استاندار قزوین در آیین افتتاح این طرح ورزشی گفت: حضور گسترده نیروهای مسلح، سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در سطوح مختلف جامعه نشان دهنده نقش موثر و تعیین کننده آنها در خدمت رسانی به مردم است.

زاهدی ادامه داد: برآمده از مردم بودن شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسلامی و انقلابی بودن آنها است که این ویژگی را در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی مشاهده کردیم.

وی با اشاره به افتتاح این استخر افزود: تکمیل و بهره برداری از این استخر نشان دهنده یکی دیگر از ابعاد نیروهای مسلح است که خود را تنها به یک چهارچوب و یک مسیر محدود نکرده اند و در سازندگی و توسعه زیرساختی کشور نیز ایفای نقش می کنند.

زاهدی ادامه داد: نیروهای مسلح ما از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر چهارچوب های کاری خود، مسوولیت عمومی و اجتماعی نیز برای خود قائل هستند که این همان تفاوت نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز