مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر برای دومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر"

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۵:۳۴
کد خبر: ۶۴۴۱۷۶
مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذر برای دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
دومین جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" 25 آذر ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان تا 20 آذر می توانند آثارشان را ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر طاهری دبیر این جشنواره در این راستا گفت: قویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها از هدف از برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: تلاش برای کادرسازی و شبکه‌سازی و ارتقاء منزلت خبرنگاران از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می‌باشد.

دبیر این جشنواره گفت: تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، عمل انقلابی، آزاد اندیشی، ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب و مبارزه با تروریسم  از جمله محورهای این جشنواره است.

طاهری ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور و کلیپ به دبیرخانه این جشنواره به آدرس کرمانشاه، میدان مرکزی، نبش کوی 124، ساختمان اخوت کد پستی 93634-67147 ارسال کنند.

وی افزود:  20 آذر1396آخرین مهلت ارسال آثار می‌باشد و  شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره 09910884337 تلگرام کنند.

دبیر جشنواره ابوذر در استان کرمانشاه گفت:  افراد می‌توانند در هر بخش سه اثر ارسال کرده و با داوری آثار در هر بخش سه نفر به عنوان نفرات برگزیده هر بخش انتخاب شده و تجلیل می‌شوند.

طاهری ادامه داد: آثار برگزیده جشنواره استانی به جشنواره کشوری "ابوذر" ارسال می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 08338390952 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز