رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

رتبه سوم قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۵:۲۶
کد خبر: ۶۴۴۷۱۰
رتبه سوم قزوین در پرداخت تسهیلات رونق تولید
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از کسب رتبه سوم توسط این استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی پرزحمت" ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه ‌های اجرایی و بانک ‌های عامل در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: تاکنون 219واحد تولیدی در استان قزوین تسهیلات به مبلغ 150میلیارد تومان دریافت کرده است و در این زمینه استان قزوین رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

پرزحمت افزود همچنین یک هزار و 571واحد صنعتی و کشاورزی درخواست‌کننده تسهیلات در سامانه بهین‌ یاب ثبت ‌نام کرده اند که از این تعداد 710واحد مربوط به بخش صنعت و معدن و 861واحد کشاورزی است.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته از 34فقره بازدیدی که توسط گروه کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، بانک و استانداری انجام شد، 24فقره مورد تصویب قرار گرفت.

پرزحمت اذعان کرد: روند پرداخت تسهیلات رونق تولید طبق سنوات گذشته در حال انجام بوده و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و دستگاه‌ های مربوطه در قالب برگزاری جلسات، برطرف می ‌شود.

این مسوول مطرح کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات می ‌طلبد مدیران بانک ‌ها تعامل خود را بیش از پیش کرده و در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این سازمان را یاری کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز