استاندار یزد:

دولت نهایت توجه را به روستاها دارد

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۴۸۲۶
دولت نهایت توجه را به روستاها دارد
استاندار یزد با اشاره به این که دولت نهایت توجه را به روستاها دارد، اظهار کرد: امکانات دولت محدود است اما در تلاش هستیم تا جایی که ممکن هست آبادانی و حیات را مجدداً به روستاها بازگردانیم تا مردم بتوانند با آسودگی بیشتری در روستاها زندگی کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «محمود زمانی قمی» با ارائه گزارشی از سفر خود به بخش «خرانق» از توابع شهرستان اردکان و روستاهای این بخش، گفت: در ابتدای این سفر در روستای «ساغند» حاضر شدیم و با توجه به این که  این روستا محل عبور زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) است، کلنگ آغاز عملیات اجرایی زائرسرایی برای تسهیل در کار زائران که قرار است با همت یکی از اهالی همین منطقه اجرایی شود، به زمین زده شد.

وی با اشار ه به افتتاح طرح توسعه امامزاده و مجتمع فرهنگی این روستا در جریان این سفر، افزود: سپس از طرح  انتقال آب به روستای ساغند بازدید کردیم و کلنگ طرح انتقال آب به روستای «مغستان» نیز به زمین خورد تا این طرح با حمایت دولت و کمک خیرین محلی اجرایی شود .

استاندار تأکید کرد: اگر می‌خواهیم مهاجرت معکوس را از شهرها به روستاها داشته باشیم، باید زیرساخت‌ها و شغل را در روستاها ایجاد کنیم .

وی با اشاره به این که دولت نهایت توجه را به روستاها دارد، اظهار کرد: امکانات دولت محدود است اما در تلاش هستیم تا جایی که ممکن هست آبادانی و حیات را مجدداً به روستاها بازگردانیم تا مردم بتوانند با آسودگی بیشتری در روستاها زندگی کنند .

زمانی قمی عنوان کرد: در پایان این سفر جلسه‌ای به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات این بخش تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز