به منظور بررسی مشکلات و ارتقای سطح ایمنی صورت گرفت؛

بازدید اعضای شورای اسلامی از سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۳۱۹
بازدید اعضای شورای اسلامی از سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین
به منظور بررسی مشکلات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین و ارتقای سطح ایمنی، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از این سازمان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اعضای شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین و ارتقای سطح ایمنی از این سازمان بازدید و با مدیرعامل آن دیدار و گفت و گو کردند.

 ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این دیدار آمار عملیات‌های انجام شده و توضیحاتی مربوط به معرفی و عملکرد واحدهای مختلف ستادی و عملیاتی این سازمان را ارائه کرد و گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تا پایان سال تحصیلی جاری تنها سازمانی در کشور خواهد بود که بیش از 95 درصد کارکنان آن در مقطع کارشناسی رشته ایمنی و آتش‌نشانی دارای مدرک تحصیلی و یا در رشته‌های مرتبط در حال تحصیل هستند.

ذوالقدر با اشاره به سختی‌ها و خطرات شغل آتش نشانی از لزوم توجه بیشتر به آتش نشانان گفت و بیان کرد: پیگیری سختی کار کارمندان آتش نشانی و تصویب طرح طبقه بندی مشاغل در این رشته شغلی از جمله دغدغه های کارکنان آتش نشانی است که امیدواریم با تلاش و مساعدت ارگان‌ های مسوول این مهم اتفاق به تحقق برسد و درباره تامین رفاه و معیشت این کارکنان بیش از گذشته توجه شود.

در ادامه این دیدار اعضای شورا اسلامی شهر پس از مشاهده فیلم مربوط به وضعیت ایمنی بازار قزوین، نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان کردند و در جریان فعالیت‌های واحد پیشگیری از حریق و حوادث سازمان آتش نشانی و اقدامات آن قرار گرفتند.

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه همچنین از لباس عملیاتی جدید سازمان آتش نشانی قزوین که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای تمام  کارکنان عملیاتی تهیه شده است، بازدید و نسبت به لزوم توجه و اقدامات موثر به منظور ایمن سازی ساختمان های بلند مرتبه و بازار قزوین تاکید کردند.

آتش نشانی (1)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز