استاندار بوشهر:

مصونیت جوانان از آسیب های اجتماعی در گرو تدوین برنامه ویژه است

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۹:۴۴
کد خبر: ۶۴۶۹۸۲
مصونیت جوانان از آسیب های اجتماعی در گرو تدوین برنامه ویژه است
استاندار بوشهر گفت: برای مصون ماندن جوانان از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌ ویژه‌ای برای این نسل تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی،فرهنگی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر  گفت :توجه به اجرای طرح‌های پیشگیری هاز آسیب‌های اجتماعی به عنوان تهدیدی جدی برای جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اجرایی شدن مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی در استان بوشهر اظهارداشت: اجرای طرح نشاط اجتماعی اقدامی شایسته در راستای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جوانان و نوجوانان در بخش‌های مختلف است.

استاندار بوشهر یادآورشد:باید بسترهای حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماع فراهم شود که این مهم نقش ویژه‌ای در مصون نگه داشتن آنان از آسیب‌ها دارد.

گراوند گفت: باتوجه به اینکه موسیقی با ذات و سرشت انسان سر و کار دارد و موسیقی سنتی نیز با موسیقی مبتذل فاصله دارد نظام اجتماعی به آن توجه ویژه کند.

وی، با تاکید بر تقویت اعتماد و باور در بین مردم افزود: در حوزه اجتماعی از سرمایه‌سوزی باید جلوگیری شود و آموزش رعایت حقوق شهروندی باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با قدردانی از اقدام های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در عرصه فرهنگی و اجتماعی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و تاثیرگذاری در مصون نگه داشتن آحاد جامعه از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دارد.

گراوند افزود: کشف بیش از 14 تن مواد مخدر در استان بوشهر نشان از فعالیت مطلوب و شبانه‌روزی دست اندرکاران است که از خدمات آنان قدردانی می‌‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز