استاندار اردبیل

سه طرح تولیدی با ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در استان اجرا می شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۴۷۳۱۶
سه طرح تولیدی با ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در استان اجرا می شود
استاندار اردبیل گفت: سه طرح اشتغال زا با عناوین تولید محصولات نفتی،نیروگاه تولیدبرق chp و طرح تولید برق از بازیافت زباله با امکان اشتغال بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه بررسی و هماهنگی تامین زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری و اجرای این طرح ها گفت: مدیران استانی از حداکثر اختیارات و توان خود برای حل مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاری استفاده کنند  تا در روند اجرای طرح ها تسریع شود و حد الامکان نیاز به ارجاع و بررسی در کمیسیون های کشوری نباشد.

وی تاکید کرد : ظرف ۱۰ روز آینده زیرساخت های برق ، گاز،راه ارتباطی ، آب و محل پرداخت تسهیلات این طرح ها بررسی و تعیین تکلیف شود.

مهندس بهنام جو با بیان اینکه اکثر بیکاران استان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند، ابراز امیدواری کرد با تکمیل فاز اول طرح  پترو آذر شید ۶۰۰نفر از جوانان استان با تحصیلات کاردانی و کارشناسی مشغول به کار شوند.

استاندار اردبیل بیان کرد : برابر قانون و اعلام آمادگی سرمایه گذاران یادشده ، همه افرادی که در این واحدها به مشغول بکار می شوند از طریق  سامانه اشتغال و هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

سرمایه گذار طرح های نماد گنج ایرانیان و پترو آذر شید نیز گفت: برای اجرای طرح تولید ۸۵ هزار تن مواد الکیل بنزن خطی و تولید ۵۰۰ هزار تن سوخت هواپیما در سال ، سرمایه گذاری به مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار انجام می گیرد و فاز اول این طرح با اشتغال زائی ۶۰۰ نفر و حجم سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد دلار اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

داوردان تصریح کرد:شرکت نماد گنج ایرانیان نیز با اجرای طرح  نیروگاه پراکنده chp با تولید ۱۰۶مگاوات برق و راه اندازی ۲۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک ، ۵۵ میلیون یورو با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر سرمایه گذاری می کند که این طرح ظرف یکسال و نیم آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز