معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان:

مردم کردستان حق دارند شتاب رشد توسعه استان را شاهد باشند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۹:۰۶
کد خبر: ۶۴۷۹۷۹
مردم کردستان حق دارند شتاب رشد توسعه استان را شاهد باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: شرکت توزیع نیروی برق باید در بحث سرمایه گذاری و تسهیل راه برای سرمایه گذاران تلاش کنند و اجازه ندهند سرمایه گذار با نارضایتی از این شرکت خدمات رسان بیرون رود

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حسین فیروزی امروز  سه شنبه 20 آذر در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، ضمن اشاره به اینکه ماموریت شرکت توزیع نیروی برق در استانی که در حال توسعه است سخت است، گفت : در استان کردستان تقاضاها ثابت است و در چنین وضعیتی کار شرکت توزیع برق کار خیلی سختی نیست .

وی ضمن اشاره به اینکه شرکتهای خدمات رسان کار مهمی بر عهده دارند، عنوان کرد: زمانی که عاملی به نام رشد تقاضا مطرح می شود، کار سخت شده و باید شرکت توزیع نیروی برق جوابگو این تقاضاها باشد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به اینکه استان در حال توسعه نیازمند سرمایه گذاری است، ذکر کرد: شرکت توزیع نیروی برق باید در بحث سرمایه گذاری و تسهیل راه برای سرمایه گذاران تلاش کند و اجازه ندهد سرمایه گذاران با نارضایتی از این شرکت خدمات رسان بیرون روند .

فیروزی در ادامه با بیان این مهم که سرمایه گذاری در استان اشتغال زایی را به همراه دارد، گفت: اگر زمانی در استان کردستان در صنعتی همچون سنگ آهن و فولاد سرمایه گذاری شود اولین نیاز برق است و اگر این مهم برای سرمایه گذار امکان پذیر نشود با مشکل روبه رو خواهیم شد .

فیروزی ضمن اشاره به اینکه مردم کردستان حق دارند شتاب رشد توسعه استان را شاهد باشند،عنوان کرد: اگر شرکت توزیع برق استان در جاهایی که امکان سرمایه گذاری وجود دارد ارائه خدمات نکنند، پاسخ جالبی برای استان نیست .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان با اشاره به اینکه همه شرکت های خدمات رسان وظیفه ای با نام واکنش سریع دارند، بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق باید در خصوص بعضی از موارد که در بحث سرمایه گذاری انجام می شود از قبل برنامه ریزی و مطالعه داشته باشند تا بتوانند در کمترین زمان به مطالبه این سرمایه گذاران جواب بدهند .

فیروزی در ادامه از شرکت توزیع برق استان خواست که به روز باشند و گفت: شرکت توزیع نیروی برق بالغ بر 950 مگاوات تولید دارد که 500 مگا وات آن پیک مصرف و 450 مگاوات هم اضافه است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان تصریح کرد: از شرکت توزیع نیروی برق استان می خواهیم که این 450 مگاوات اضافه را در اختیار حوزه صنعت قرار دهد.

فیروزی در پایان ضمن اشاره به اینکه شرکت توزیع برق باید دو مسئله رضایت مندی مردم و کارایی سازمان را به حد مطلوب برساند، یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در بحث مدیریتی از روش های جدیدی استفاده کرده  و همیشه حامی سرمایه گذاران نیز بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز