استاندار سمنان:

برای کاهش آمار بیکاری نمی توان فقط به اعتبارات دولتی دل خوش کرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۳:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۰۶۷
برای کاهش آمار بیکاری نمی توان  فقط به اعتبارات دولتی دل خوش کرد
استاندار سمنان گفت : تامین بازار فروش و ارایه به موقع تسهیلات رونق تولیدی مهم ترین نیاز تولیدکنندگان و فعالان اقتتصادی در این استان است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدرضا خباز گفت : بخش کشاورزی، دام و طیور و صنعت سمنان برای اشتغالزایی نیازمند حمایت و همراهی بانک ها بوده وعملکرد بانک های دولتی استان در ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای نیمه فعال مثبت است.

وی اظهارداشت : تحریم هایی که در چند سال گذشته گریبان گیر کشور بود، باعث از دست رفتن بخش قابل توجه ای از بازارهای هدف فعالان اقتصادی شد و پسابرجام فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط تجاری دوباره با جهان است.

وی خاطرنشان کرد : کمیته کارشناسی زیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید همه موانع واحدهای تولیدی را بررسی و در نشست های جامع گزارش دهد و باید تمامی چالش های فعالان اقتصادی به صورت هدفمند برای کاهش آمار بیکاری در سمنان بررسی شود.

در 2 سال گذشته بیش از چهار هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بیش از 500 واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شد.

خباز ادامه داد : حمایت از بخش خصوصی باهدف ایجاد اشتغال پایدار در کشور رسالت اصلی دولت دوازدهم بوده و بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال و غیرفعال به چرخه تولید مهم ترین هدف گروه اقتصادی استانداری سمنان در چهارسال آینده است.

استاندار سمنان تصریح کرد : استقبال خوبی از سوی فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحدهای تولیدی در بخش های کشاورزی و معدنی سمنان انجام شد و استانداری این استان کاغذ بازی های اداری که موجب دل زدگی سرمایه گذاران شود را به هیچ عنوان بر نمی تابد.

خباز در پایان گفت : برای کاهش آمار بیکاری نمی توان به اعتبارات دولتی دل خوش کرد و دستگاه های اجرای سمنان باید با آغوش باز از سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در این استان استقبال کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز