رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین:

اجرای طرح های بازآفرینی شهری نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی و سازمانهای غیر دولتی است

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۷:۵۰
کد خبر: ۶۴۸۴۹۹
اجرای طرح های بازآفرینی شهری نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی و سازمانهای غیر دولتی است
رافع ناصری فر گفت: اجرای طرح های بازآفرینی شهری نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی و سازمانهای غیر دولتی است که امیدواریم در این زمینه شاهد همکاری های مناسبی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "رافع ناصری فر" رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در نخستین کارگاه آموزشی بازآفرینی محدوده ها و محلات نارکارآمد مبتنی بر مدل اجتماع محور که با حضور دستگاههای اجرایی، شوراها و شهرداری، سازمان های مردم نهاد برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه ها برای اجرای هرچه زودتر طرح های بازآفرینی شهری در استان قزوین اقدام کنیم.

ناصری فر خاطرنشان کرد: طرح بازآفرینی شهری متفاوت از طرح های تفصیلی و جامع شهری است و بیشتر نگاه برنامه ای دارد.

وی افزود: مرحله اول طرح بازآفرینی شهری گونه شناسی از وضعیت شهر و محلات است و برای اجرای این طرح ها نیازمند تعامل ویژه ای با سایر اقشار و دستگاه های اجرایی و سمن ها هستیم.

این مقام مسوول ادامه داد: رویکرد جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، بازآفرینی محلات هدف با استفاده از ظرفیت های نهادهای توسعه محله و ستادهای بازآفرینی است.

ناصری فر اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، نخستین کارگاه آموزشی مرتبط با این موضوع در استان قزوین آغاز شده تا بتوان برای اجرای سیاست های بازآفرینی اقدام کرد.

رییس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: نشست های بعدی مرتبط با این کارگاه آموزشی به صورت تخصصی و در سطح محلات و نهادهای توسعه محله در آینده نزدیک پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز