از ۲۴ آذر الی ۵ دی در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات» همراه با آیین و رسوم شب یلدا

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۵:۲۴
کد خبر: ۶۴۸۹۲۹
برگزاری نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات» همراه با آیین و رسوم شب یلدا
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات همراه با آیین و رسوم شب یلدا در عرصه میدان شهدا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی قناویزچی با بیان اینکه برای نخستین بار در عرصه میدان شهدای مشهد نمایشگاه صنایع دستی و سوغات با موضوع زنده نگه داشتن آیین و رسوم شب چله برگزار می شود، اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با بخش خصوصی پیش‌بینی شد که این نمایشگاه در قالب 120 غرفه با معرفی آیین و رسومات این شب اجرا شود.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌های شاد و مفرح بتوانیم شهروندان را با آیین این سنت باستانی آشنا کنیم.

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات» همراه با نمایش آیین و رسوم شب یلدا از 24 آذر الی 5 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قناویزچی با اشاره به اینکه ساعت بازدید از 9 صبح الی 21 برپا می‌شود، گفت: نمایشگاه «صنایع دستی و سوغات» این فرصت را به شهروندان و زائران می‌دهد که با نوع آداب و رسوم و پوشش باستانی شهر مشهد نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما این است که با معرفی آیین و سنت‌های این شب به عنوان آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال این نمایشگاه برپا شود، افزود: با معرفی صنایع دستی و سوغات ب مراسمات جشن در خلال این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز