عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد:

جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی راهگشای مشکلات شهرداری رشت/ تلاش برای رفع عقب ماندگی ها

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۳:۱۱
کد خبر: ۶۴۹۰۷۷
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت در پروژه های شهری راهگشای مشکلات شهرداری رشت می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ جلال الدین محمد شکریه با اشاره به اینکه مشکلات متعددی در شهر وجود دارد بیان کرد: معتقدم راه نجات شهر از این همه مشکلات ورود سرمایه گذاران و مشارکت آنها می باشد.

وی با اذعان به اینکه رشت با جایگاه اصلی فاصله فراوانی دارد تصریح کرد: شهردار رشت در حال حاضر مشغول بررسی شرایط موجود می باشد و امیدوارم با توان و ظرفیت مدیریتی خوبی که در این مجموعه وجود دارد به زودی مشکلات مرتفع و رشت در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

شکریه در خصوص فعالیت مشاوران شورای رشت تصریح کرد: بنده معتقدم ۲۳ نفر مشاور فعلی شورا باید مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از استقرار شورا در ساختمان شهرداری رشت از ظرفیت آنها در اداره امور دفتری اعضا استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: ساختمان جدید شهرداری رشت واقع در میدان گیل به زودی به بهره برداری خواهد رسید و متعاقب آن اعضای شورا به ساختمان فعلی شهرداری رشت در خیابان سعدی منتقل خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه باید شرایط اشتغال برای جوانان تحصیل کرده رشت فراهم شود گفت: شهر رشت جوانان تحصیل کرده، کارآمد و با فرهنگی دارد و با بهره مندی از ظرفیتهای موجود باید شرایط اشتغال را برای آنان فراهم کنیم.

شکریه در خاتمه با اشاره به اینکه جایگاه رشت باید ارتقا یابد بیان کرد: جایگاه فعلی رشت در شان مردم با فرهنگ شهر نیست و اعضای شورای پنجم تمام تلاش خود را برای رساندن رشت به جایگاه اصلی و رفع عقب ماندگیها  انجام خواهند داد.

 

نظر شما
پرونده ویژه