استاندار قزوین خبر داد:

تمایل ۱۰شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در قزوین

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۰۹۴
تمایل  ۱۰شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در قزوین
عبدالمحمد زاهدی گفت: 10شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در استان وارد مذاکره و گفت و گو شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و مناسب موفق به جذب این سرمایه گذاران شویم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 457میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب در استان داریم که در حال اجرا هستند و 10شرکت خارجی در حال مذاکره برای سرمایه گذاری در استان وارد شده اند.

زاهدی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان قزوین امیدواریم در سال جاری به جذب یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان دست یابیم که نقش بسیار مهمی در شکوفایی و رونق اقتصادی استان و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان خواهد داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: با جذب سرمایه گذاری خارجی و فعال ساختن ظرفیت های راکد در راستای ایجاد اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصادی استان حرکت خواهیم کرد که در این زمینه به همراهی و همگاهی دستگاه های اجرایی در این زمینه نیازمند است.

زاهدی در ادامه با اشاره به بازدیدهای دوره ای خود از صنایع استان، گفت: در بازدید از واحدهای تولیدی به دنبال حل مشکلات این واحدها و گشودن قفل های رونق و ایجاد اشتغال در استان هستیم.

وی افزود: برای فعال ساختن ظرفیت های اشتغالزایی استان اعطای تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی دارای طرح های توسعه را در دستور کار قرار داده ایم چرا که آنها در تولید و مدیریت موفق بوده اند و می توانند این روند را ادامه دهند.

هم اکنون 17سرمایه گذار خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به فعالیت می پردازند.

سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک های صنعتی قزوین از کشورهای کره جنوبی، لهستان، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، پاکستان و اردن هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز