آئین بزرگداشت مرحوم مقصود بایرامی اسطوره ورزش اردبیل برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۶۳۹
آئین بزرگداشت مرحوم مقصود بایرامی اسطوره ورزش اردبیل برگزار شد
طی مراسمی با حضور پیشکسوتان فوتبال و ورزش‌دوستان اردبیل، آئین بزرگداشت مرحوم مقصود بایرامی اسطوره ورزش استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا،مراسم بزرگداشت ۲۲ امین سالگرد مقصود بایرامی شامگاه جمعه با حضور جمعی از همبازیان این ورزشکار با اخلاق و پیشکسوتان فوتبال استان در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بایرامی و برشمردن ویژگی های اخلاقی و ورزشی او، از تعدادی پیشکسوت فوتبال اردبیل تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم مقصود بایرامی را اسطوره فوتبال اردبیل و آذربایجان دانست و تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره بایرامی پاسداشت فوتبال آذربایجان است.

ایوب بهتاج با بیان اینکه یاد و خاطره این مرحوم همیشه در کنار فوتبال اردبیل و آذربایجان خواهد ماند، ادامه داد: مرحوم بایرامی الگوی اخلاقی و رفتاری برای جامعه ورزش استان است.

وی تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بایرامی و تجلیل از پیشکسوتان فوتبال را با هدف ترویج الگوی رفتاری و اخلاقی برای نسل جوان برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان فوتبال این استان همزمان با مراسم گرامیداشت مرحوم مقصود بایرامی متذکر شد: این کمترین کار برای ارج نهادن به زحمات ورزشکاران پیشکسوت است.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید حسن رجبی و شهید نخستین احمدی که هر دو شهید جامعه ورزش فوتبال استان هستند، تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز