در جریان سفر استاندار قزوین به این شهرستان

سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در تاکستان به بهره برداری رسید

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۸:۲۱
کد خبر: ۶۴۹۹۱۶
سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در تاکستان به بهره برداری رسید
با حضور عبدالمحمد زاهدی سه طرح آموزشی، درمانی و کشاورزی در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "دکتر عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در جریان سفر به شهرستان تاکستان چندین طرح عمرانی را افتتاح کرد و در جریان مشکلات و تنگناهای این شهرستان قرار گرفت.

آموزشگاه 12کلاسه فرهنگ که با مشارکت یک خیر با 13میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار در یک هزار و 617متر مربع مساحت ساخته شده است، از جمله طرح های افتتاح شده در تاکستان با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین بود.

در ادامه، طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان با 45میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار قزوین، یک مجتمع گلخانه ای هیدروپونیک توت فرنگی با 21میلیارد ریال اجرا شده توسط بخش خصوصی به بهره برداری شد.

استاندار قزوین در ادامه از مصلی در ساخت تاکستان که اکنون با 20میلیارد ریال اعتبار صرف شده در مرحله فداسیون قرار دارد، بازدید کرد.

تکمیل این مصلی با هشت هزار متر مربع مساحت و ساختمان های جنبی از قبیل درمانگاه، استخر، آمفی تئاتر و وضوخانه به یک هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل شدن نیاز دارد.

استاندار قزوین در ادامه به همراه آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری از حوزه علمیه برادران و خواهران تاکستان بازدید کرد.

بازدید از طرح نوین آبیاری قطره ای و داربستی کردن باغ های انگور از برنامه های استاندار در سفر به شهرستان تاکستان بود.

استاندار قزوین در سفر یکروزه خود به تاکستان همچنین با حضور در گلزار شهدا به شهیدان این شهر ادای احترام نمود و با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان دیدار و گرفت کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید عباس یرلی که سال67 در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید، با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز