تولیت آستان قدس رضوی:

‌علیرضا کریمی در تشک کشتی‌ جهاد ورزشی کرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۵:۳۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۲۰۵
‌علیرضا کریمی در تشک کشتی‌ جهاد ورزشی کرد
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ‌علیرضا کریمی در تشک کشتی‌ جهاد ورزشی کرد، گفت: با این کار شما پیام ‌انزجار و تنفر ملت ایران‌ به دنیا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امشب در دیدار با کشتی‌گیر پهلوان علیرضا کریمی اظهار داشت: کار شما، یک جهاد ورزشی بود و از تشک کشتی، با رژیم غاصب و کودک‌کش مبارزه کردید.در جهاد، فرد از جان خود برای یک هدف الهی می‌گذرد، شما هم از حق خود و از فرصت مسلم قهرمانی برای هدف الهی و انسانی گذشتید.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در دنیایی که متأسفانه عده‌ای حتی در برخی دولت‌ها در کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی و رابطه با آن هستند، اقداماتی همچون کار شما، مثل یک نهیب است.

رئیسی گفت: این اقدام جهادی در برابر رژیم جعلی، غاصب صهیونیستی؛ پیام گویایی از انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به جنایات و ظلم‌های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را همراه داشت.

وی افزود: آقای کریمی نسل جدید انقلاب اسلامی هستند و روزهای پیروزی این انقلاب را ندیده‌اند، این اقدام عزتمندانه نشان می‌دهد که جوانان ما با پیام و آرمان‌های انقلاب و امام راحل آشنا و ادامه دهنده راه شهدا هستند.به عنوان خادم بارگاه قدس رضوی از این اقدام سرافرازانه تشکر می‌کنم و ملبس شدن به لباس خادمی حضرت رضا(ع) را به شما تبریک می‌گویم.

 

نظر شما
پرونده ویژه