استاندار اردبیل خبر داد :

افزایش اعتبار سال آینده استان

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۵۰۵۰۴
افزایش اعتبار سال آینده استان
استاندار اردبیل با اعلام اینکه اعتبارهای این استان در سال 1397 افزایش قابل توجه دارد این موفقیت را در سایه تلاش ، جدیت و باور مدیران به توانمندی در ارتقای شاخص ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، اکبر بهنام جو شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل گفت : علاوه بر افزایش قابل توجه اعتبارهای ملی برای برخی طرح های عمرانی استان در بودجه سال آینده با وجود ممنوعیت به لحاظ کاهش سقف بودجه ردیف گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت طرح راه آهن اردبیل گفت: این طرح امسال 860 میلیارد ریال اعتبار داشت که با پیگیری نمایندگان و مدیران ذیربط و استانداری توانستیم علاوه بر آن مبلغ یک هزار میلیارد ریال دیگر به اعتبار سال جاری آن اضافه کنیم.

او گفت: راه آهن اردبیل به لحاظ اجرای خط آهن اردبیل به پارس آباد و امکان تسهیل در مبادله مسافر و بار با جمهوری آذربایجان و کشورهای حوزه قفقاز و آسیای میانه علاوه بر اهمیت استانی دارای اهمیت منطقه ای و بین المللی نیز می باشد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: افرادی که به برخوردار نبودن این طرح از توجیه اقتصادی ایراد می گیرند بهتر است بدانند که اکنون صاحبان چند کارخانه و واحد بزرگ تولیدی منتظر بهره برداری از راه آهن اردبیل به میانه هستند تا به واسطه آن بار و مواد اولیه مورد نیاز کارخانه را ازطریق شبکه ریلی حمل کنند.

او از مدیران ارگان ها ، اداره ها ، سازمان ها و دستگاههای اجرایی استان اردبیل خواست برای جذب به موقع اعتبارها در حوزه کاری خود تلاش بیشتر کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با مطالعه ، برنامه ریزی و جدیت هرچه بیشتر در حوزه های مختلف شاخص ها را در استان اردبیل بالا برده و حق این مردم شریف را بتوانیم ادا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز