مدیرعامل اتحادیه دامداران استان قزوین:

۲۵هزار دامدار تحت پوشش اتحادیه دامداران استان قزوین قرار دارند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۶:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۵۱۰
۲۵هزار دامدار تحت پوشش اتحادیه دامداران استان قزوین قرار دارند
نعمتی: هم‌اکنون 11شرکت تعاونی و 25هزار دامدار عضو اتحادیه دامداران استان قزوین هستند و از خدمات متنوع و مطلوب ما بهره‌مند می‌ شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اتحادیه دامداران استان قزوین به عنوان بزرگترین اتحادیه دامداران کشور حضور موفقی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی دام و طیور داشت و توانست با تحت پوشش قراردادن دامداری ‌ها و دامداران متعدد استان قزوین خدمات و اقدامات انجام شده خود را به شکلی مناسبی در معرض دید عموم قرار دهد و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود بیافزاید.

قرار گرفتن مهندس نعمتی مدیر موفق صنعت دامپروری در راس این اتحادیه به موفقیت ‌های بی‌ شمار آن دامن زده و درخشش در شانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی دام و طیور که با مشارکت شرکت ‌های داخلی و خارجی زیادی برگزار شد، مهر تائیدی بر فعالیت مثبت و تاثیر گذار این مجموعه موفق در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بود.

 مهندس "حسین نعمتی" مدیرعامل بادرایت اتحادیه دامداران استان قزوین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرگزاری برنا به به اقدامات متعدد انجام شده توسط این اتحادیه اشاره کرد و  گفت: در اتحادیه کارهای زیادی مانند فروش نهاده‌های دامی و ذرت و جو و سویا و نیز تولید کنسانتره انجام می‌شود که علاوه برآن اخیرا تولید ماشین‌ آلات دامپروری هم در دستور کار قرار گرفته که کمک شایانی به دامپروران می‌کند.

وی ادامه داد: فن‌ هایی برای خنک کردن سالن‌ های دامداری در این اتحادیه طراحی می‌ شود که خوشبختانه دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان مواجه شد.

مدیرعامل بادرایت اتحادیه دامداران استان قزوین در خصوص اهداف خود از حضور در این نمایشگاه توضیح داد: بیشتر بخاطر فروش ماشین آلات و عرضه و نمایش آنها در این نمایشگاه حاضر شدیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از این تولیدات توسط دامداران به عمل آمد.

مهندس نعمتی با اشاره به خدمات‌ دهی گسترده این اتحادیه ابراز کرد: این ماشین‌ آلات خدمات پس از فروش دارند و دامداران با خرید آنها می‌ توانند شاهد تحولی عظیم در فعالیت خود باشند.

وی با تاکید بر تحت پوشش قرار گرفتن دامداری‌ های متعدد استان توسط این اتحادیه گفت: هم‌ اکنون 11شرکت تعاونی و 25هزار دامدار عضو اتحادیه دامداران استان قزوین هستند و از خدمات متنوع و مطلوب ما بهره‌مند می‌ شوند.

این مدیر موفق صنعت دامپروری دستاورد حضور در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در نمایشگاه تهران از سراسر کشور بازدیدکننده وجود دارد، آن را از نمایشگاه ‌های استانی متمایز کرده که همین امر موجب بیشتر دیده شدن ما می‌ شود.

مهندس نعمتی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه موجب رونق بازار فروش می‌ شود و به ما نیز کمک می ‌کند عموم مردم با دستاوردها و خدماتی که به جامعه هدف خود ارائه می‌ دهیم، آشنا شوند.

وی گریزی هم به مشکلات جامعه دامداران استان و کشور زد و گفت: در دامداری شیری، نوسان قیمت شیر مشهود است و از طرفی هم به قیمت علوفه افزوده شده و پایین بودن قیمت شیر و مدت زمان طولانی پرداخت پول به دامداران و کمبود نقدینگی برای آنها به دغدغه بزرگی تبدیل شده است.

مهندس نعمتی ضعف بازارهای صادراتی را دغدغه دیگر دامداران برشمرد و افزود: محصول تولیدی دامداران با سود اندک به فروش می‌رسد و از طرفی هم معمولا شیب دولت به سمت مصرف کننده است که البته طبیعی است چراکه مصرف کننده‌ وجود نداشته باشد، تولیدکننده‌ای هم در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: متاسفانه اختلاف میان قیمت فروش تولیدکننده با قیمت خرید مصرف‌ کننده فاحش است و در این بین دلالان بیشترین منفعت را می ‌برند.

مدیرعامل اتحادیه دامداران استان قزوین درخصوص چرایی عملکرد موفق این اتحادیه و درخشش آن طی سالیان متمادی اظهار کرد: به اذعان ارگان‌های نظارتی مانند سازمان تعاون روستایی حجم کاری این اتحادیه بسیار بالا و قابل قبول بوده است و داشتن بیلان مالی و ارائه خدمات گسترده به دامداران باعث ایجاد تفاوت فاحش میان این اتحادیه با سایر اتحادیه‌ های دامداران کشور شده است.

مهندس نعمتی ادامه داد: این موفقیت ‌ها در سایه همدلی همه مسوولان و همکاری اعضای هیات مدیره بدست آمده است که امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

 غرفه اتحادیه دامداران استان قزوین در این نمایشگاه میزبان همه مدیران و تشکل‌ ها و تولیدکنندگان بود که منجر به تائید خدمات و محصولات تولیدی این اتحادیه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز