۱۰کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۲:۳۸
کد خبر: ۶۵۰۵۱۵
۱۰کیلو گرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 10کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "بیژن خدایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان و مبارزه بی امان با این معضل اجتماعی، نسبت به انجام طرح های مختلف در محور های مواصلاتی در سطح استان اقدام می کنند.

وی در این خصوص بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام ایست و بازرسی در عوارضی "قزوین- زنجان" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی "پژو405 " با 4سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 9کیلو گرم مواد مخدر تریاک از داخل صندوق عقب سواری که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: پس از کشف مواد مخدر بلافاصله راننده و 3سرنشین خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ خدایی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی دیگر در عوارضی قزوین–زنجان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مسافربری با یک سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودرو از داخل کوله پشتی مسافر خودروی سمند مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و این قاچاقچی مسافر نما دستگیر شد.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز