پیام تبریک استاندار مرکزی جهت کسب مقام قهرمانی تیم ملی سپک تاکرای بانوان

مدال طلای بانوان سپک تاکرای ایران نشان از توانمندی ورزشکاران و بانوان میهن دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۸:۰۹
کد خبر: ۶۵۰۶۵۱
مدال طلای  بانوان سپک تاکرای ایران نشان از توانمندی ورزشکاران و بانوان میهن دارد
استاندار مرکزی با صدور پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ که با درخشش ورزشکاران اراکی و برای نخستین بار رقم خورد را تبریک گفت.

 به گزارش برنا از اراک،آقازاده، استاندار مرکزی با صدور پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ که با درخشش ورزشکاران اراکی و برای نخستین بار رقم خورد را تبریک گفت.

آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: قهرمانی غرور آفرین تیم ملی سپک تاکرای بانوان ایران در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ که با حضور پرافتخار ورزشکاران اراکی و برای نخستین بار رقم خورد، موجب شادمانی، غرور و سربلندی ملت بزرگ ایران و مردم استان مرکزی شد و بار دیگر شایستگی های بانوان کشورمان را به اثبات رساند.

وی بیان کرده است: بی شک کسب مدال طلای بخش بانوان سپک تاکرای ایران نشان از توانمندی ورزشکاران و بانوان میهن عزیزمان دارد که به مانند گذشته با همت والای خود و با امید و توکل به خداوند متعال پرچم سرافرازی کشورمان را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند و افتخاری دیگر آفریدند.

استاندار مرکزی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مربیان و اعضای تیم ملی سپک تاکرای بانوان این موفقیت غرورآفرین را به اعضای تیم ملی، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و استان تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز