امروز رخ داد ؛

تقدیر امام جمعه اردبیل از توجه دولت به پروژه راه آهن اردبیل

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۷۱۱
تقدیر امام جمعه اردبیل از توجه دولت به پروژه راه آهن اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از توجه دولت به طرح راه آهن اردبیل و قرار دادن آن در اولویت برنامه های عمرانی در سال آینده قدردانی کرد.

به گزارش برنا،آیت الله سید حسن عاملی  گفت: نشانه های خوبی از فرج در طرح راه آهن اردبیل دیده می شود، از مدیریت ارشد استان تشکر می کنم که علاوه بر بودجه امسال، یک هزار میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل تامین کرد و علاوه بر آن تخصیص هر 2 مبلغ نیز 100درصدی بوده است .

وی افزود: در سال آینده بودجه راه آهن اردبیل افزایش یافته و این در حالی است که تمام طرح های راه آهن کشور تقلیل اعتبار داشته اند و همچنین از دولت محترم تشکر می کنم که راه آهن اردبیل را جز راه آهن های اولویت دار کشور در سال جدید قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با جذب این اعتبار و تداوم تخصیص آن در سال های بعد می توان گفت پایان کل طرح تا سه سال آتی معقول است.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به تفاهم ایران و انگلیس برای همکاری در زمینه درمان سرطان و احداث مراکز جدید درمانی تا سقف یک میلیارد و هشتصد میلیون یورو از مسوولان خواست با توجه به رقم بالای سرطان در استان، تلاش کنند یکی از مراکز فوق در اردبیل احداث شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز