مشکل کشتی خراسان از دید رسول خادم

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۶:۴۱:۵۶
کد خبر: ۶۵۰۷۱۹
مشکل کشتی خراسان از دید رسول خادم
رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: حواشی نمی‌گذارد کشتی خراسان به روز‌های اوج خود بازگردد.

به خبرگزاری برنا از مشهد، رسول خادم در مجمع انتخابی هیات کشتی خراسان رضوی که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: خراسان رضوی قطب کشتی کشور بوده اما متاسفانه در سالهای گذشته فروغ چندانی نداشته علت اصلی آن حواشی کشتی خراسان است.

وی افزود: و دریکسال گذشته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان مسابقات خوبی در مشهد برگزار شده اما برای پیشرفت و افتخار افرینی باید مدیریتی منسجم و با برنامه در هیات وجود داشته باشدخوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان به این رشته ورزشی توجه دارد اما متاسفانه فقدان یک رئیس با برنامه و پرتلاش همواره حس شده است.

خادم خاطرنشان کرد: اقای ریاضی شخصیت خوب و با برنامه ای است برنامه هاای خوبی برای کشتی استان دارد، متاسفانه ما ۱۵ سال است کشتیگیر خراسانی در سطح و کلاس جهانی نداشته ایم اما با طرفیت هایی که در این استان وجود دارد قطعا میتوانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم اما باید جامعه کشتی حواشی را کنار بگذارد تا مدیریت بهتر به وظایف خود عمل کند.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: با برگزاری میزبانی ها و مسابقات قطعا انگیزه و رقابت بین گیتیگیران ایجاد می شود و فضایی برای نمایش توانایی کشتیگیران استان به وجود می آید.انتظاری که از کشتی استان داریم شرایط فعلی نیست، نباید انقدر کشتی خراسان حاشیه وجود داشته باشد نباید مدیران را گرفتار حاشیه کنیم آن ها را از کشتی دور کنیم این مسئله اول از همه به کشتی صربه می زند و نسل را می سوزاند.

وی تصریح کرد:تمام مدرسین ملی و کارشناسان کشور اعتقاد دارند که پتانسیل و استعداد کشتی خراسان خیلی بالاست اما این استان درگیر حواشی کشتی شده باید برای اتحاد و همدلی برنامها ریزی کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز