فرماندار شیروان:

مدیران استانی باید در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۱:۰۳
کد خبر: ۶۵۱۰۴۳
مدیران استانی باید در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنند
فرماندار شیروان با بیان اینکه در چند سال گذشته اعتبارات حوزه آب و فاضلاب شهری در این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان های استان کمتر بود، گفت: مدیران استانی در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امین رضا مرآتی دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان  گفت : مردم انتظار مبتنی بر عدالت دارند که در صورت بی عدالتی مدیران استانی باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در صورت اعتبارات ناکافی پروژه های این حوزه، روند کندی خواهند داشت گفت: با توجه به شرایط منطقه ای باید در مدیریت منابع آبی توجه ویژه صورت گیرد و بحث کشاورزی و آب شرب را در نظر داشته باشید.

مرآتی ضمن تاکید بر حضور مدیران دستگاه های اداری در نشست های فرمانداری افزود: مدیران باید در این نشست ها حضور داشته باشند و نقاط قوت و ضعف بیان شود.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به برگزاری مانور زلزله در روستای دوین از توابع بخش مرکزی شیروان گفت: در این راستا دستگاه ها عملکرد خوبی داشتند که هم اکنون قرار است شهرستان را به چند منطقه تبدیل کنیم و برای هر منطقه سند مدیریت بحران را طراحی کنیم تا هیج وقت شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

مرآتی با بیان اینکه رقم پیش بینی شده بازآفرینی شهری شیروان از 270 میلیارد ریال به هزار و 540 میلیارد ریال افزایش یافت افزود: این رقم می تواند به 2 هزار میلیارد ریال افزایش یابد که برخی از دستگاه ها در بازآفرینی شهری تعلل و اهمال کاری کردند که باید در ارائه گزارش عملکرد خود سریع تر اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز