نماینده سابق اردبیل:

مردم به صداقت و توانایی روحانی باور دارند

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۶۵۱۲۵۳
مردم به صداقت و توانایی روحانی باور دارند
در ایام اخیر، شاهد اقداماتی هستیم که شاید یکی از اهداف آن، ایجاد حالت یاس در مردم است تا نسبت به امکان ادامه راه عزت آفرین اعتدال و اصلاحات تردید کنند، ولی قطعاً با یاری خدا و حمایت همه جانبه مردم این تلاشها ره به جایی نخواهد برد.

کمال الدین پیرموذن نماینده سابق اردبیل در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی در برنا با تاکید به حمایت از روحانی نوشت: بی تردید راه برون رفت از این وضعیت حساس و ویژه، جز با تکیه بر راهبرد اصلاحات امورات و اعتماد سازی بیش از بیش در سطح ملی و بین المللی ممکن نیست.

تقویت مشروعیت مردمی نظام، تنها با تن دادن به اراده ملت میسر است، حاکمیت بر سر نوشت خود، خواست همه بشریت و خواست طبیعی انسانهاست.

مردم احساس می کنند که اراده هایی بر آن قرار گرفته است تا جلوی حق حاکمیت مردم را بگیرد و حتی بدتر از هر زمان دیگری در صدد فرمایشی کردن مجلس و دولتند.

با کمال ناباوری، در این شرایط بس حساس و ویژه مقطع کنونی کشور، ناشی از تحولات پیرامونی کشور ما ،در ماه های اخیر، متاسفانه عده ای با اظهارات و عملشان گویی قصد انتقام از ملت و تلخ کردن کام مردم را دارند.

همگان اهتمام  برای فراهم آوردن بستر مناسب لازم برای کار مدیریتی در کشور برای دولت و رئیس آن مجدانه بعمل آورده و یار شاطر باشیم نه بار خاطر! باید پذیرفت که تنها با حمایت مردمی می توان خدمت کرد.

تقابل نیروهای سیاسی با رئیس جمهور را نمی توان اصلاح طلبی نامید. تخریب و تخطئه رئیس جمهور و دولتمردان، در زمره فعالیت های اصلاح طلبانه نمی توان شمرد. شکست روحانی، شکست اصلاحات و اعتدال بوده و عبور از روحانی هموار کردن راه برای پوپولیسم است.

درباره امکان برداشتن گامی به جلو، با اینکه در ایام اخیر، شاهد اقداماتی هستیم که شاید یکی از اهداف آن، ایجاد حالت یاس در مردم است تا نسبت به امکان ادامه راه عزت آفرین اعتدال و اصلاحات تردید کنند، ولی قطعاً با یاری خدا و حمایت همه جانبه مردم این تلاشها ره به جایی نخواهد برد.

مردم به صداقت و توانایی رئیس جمهور، باور دارند و به مشکلات و محدودیت های موجود نیز به خوبی واقفند و هرگز در زمین انحصارگران تندرو بازی نخواهند کرد‌.آگاهان اظهار پشیمانی و نارضایتی از رئیس جمهور منتخب مردم  را در تغایر با منافع و امنیت ملی کشور قرار گرفتن و بازی خوردن از رقبای روحانی می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز