مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

دوره آموزش تخصصی آتش نشانی، ویژه آتش نشانان همدان و ایلام برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۶:۳۳
کد خبر: ۶۵۱۵۷۴
دوره آموزش تخصصی آتش نشانی، ویژه آتش نشانان همدان و ایلام برگزار شد
ابوالفضل ذوالقدر از برگزاری دوره آموزش تخصصی آتش نشانی، ویژه آتش نشانان شهرهای همدان و ایلام در سایت مرکز آموزش سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ابوالفضل ذوالقدر" با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده و به منظور افزایش توان عملیاتی آتش نشانان شهرهای همدان و ایلام و با رویکرد تخصصی امداد و نجات در مقابله با حوادث شهری، این دوره آموزشی با حضور تعداد 40نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی همدان و چهار نفر از آتش نشانی ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره توسط اساتید و کارشناسان مجرب سازمان آتش نشانی قزوین افزود: موضوعات این دوره آموزشی شامل عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ساختمان های بلند مرتبه، امداد در حوادث چاه، دستگاه تنفسی و جستجو در محیط های تاریک می باشد که طی سه روز متوالی، از تاریخ 27آذر ماه سال جاری در مرکز آموزش سازمان آتش نشانی قزوین و برج آموزشی عملیاتی این سازمان واقع در ایستگاه مینودر در حال برگزاری می باشد.

ذوالقدر در ادامه خاطر نشان کرد واحد آموزش سازمان آتش نشانی قزوین با حضور اساتید مجرب و متخصص و امکانات کامل، آمادگی لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف برای سازمانها و ارگانها را دارا می باشد.

وی در پایان افزود متقاضیان می توانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط برگزاری دوره ها به واحد آموزش این سازمان واقع در ایستگاه آتش نشانی شهید بابایی (( تلفن : 33362080- 33362820 )) مراجعه نمایند.

آتش نشانی (2)

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز