مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد؛

ضرورت توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی در عرصه های پژوهشی

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۱:۳۶
کد خبر: ۶۵۱۸۲۴
ضرورت توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی در عرصه های پژوهشی
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بر ضرورت توجه به ارکان اقتصاد مقاومتی در عرصه های پژوهشی صنعت گاز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس سید مجید منبتی در جمع کارکنان امور پژوهش و فناوری این مجتمع گازی افزود: پژوهش و فناوری در جهت استفاده بهینه از منابع خددادی نفت، گاز و بومی سازی تکنولوژی های مورد نیاز این صنعت عظیم می باشد که دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد.

وی اظهارداشت: یکی از ضروری ترین فعالیت های حوزه پژوهش اثربخش بودن فعالیت های پژوهشی می باشد و در این زمینه به کارگیری دانشگاه های نسل سوم در کسب و کار بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول در ادامه به سیاست های کلیدی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از فناوری های نوین در راستای خلق ارزش افزوده جهت محصولات تولیدی پالایشگاه، رفع معضلات توسعه کارآفرینی، تولید و کاهش بی کاری و هزینه های عملیاتی به عنوان سیاست های کلیدی شرکت می باشد.

مهندس منبتی با اشاره به راهکارهای اجرای " اقتصاد مقاومتی " و تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین گنجانده شدن تحقیقات و پژوهش در ارزش های سازمان را بسیار مهم دانست و بر تدوین نقشه راه تکنولوژی شرکت تاکید کرد.

در ادامه این جلسه رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی این شرکت گفت: انجام پروژه های مهم و استراتژیک این مجتمع گازی با هدف تبدیل شرکت از یک سازمان عملیاتی به یک سازمان دانش بنیان و در کلاس جهانی صورت می گیرد.

در پایان تعدادی از منتخبین حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه به ارائه ایده ها، نظرات و پیشنهادات خود جهت تسهیل فرآیندهای پژوهشی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز