"معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان"خبرداد:

میزبانی لرستان از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی برای دومین سال

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۵۴۵۵۱
میزبانی لرستان از جشنواره ملی خوشنویسی رضوی برای دومین سال
فرید رحمتی گفت : از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ، لرستان برای دومین سال متوالی به عنوان میزبان جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی معرفی شد .

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛رحمتی با اعلام این خبر ، اظهار کرد : به دنبال برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی در استان ، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) میزبانی این جشنواره در دوره ی شانزدهم را نیز به لرستان سپرد .

وی افزود : این جشنواره در دهه ی کرامت و همزمان با بسیاری از جشنواره های فرهنگی و هنری رضوی دیگر در سراسر کشور به میزبانی خرم آباد برگزار می شود و دبیرخانه ی این جشنواره از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر آن نسبت به سال گذشته است . 

رحمتی  تصریح کرد : در دوره ی قبل جشنواره ٥٩٣ اثر از ٢٨١ هنرمند شاخص خوشنویسی کشور به دبیرخانه ی جشنواره ارسال شد که در نهایت ١٢١ اثر به بخش نهایی و نمایشگاه جشنواره در بخش های نستعلیق ، شکسته ، ثلث ، نسخ ، تحریری و بخش ویژه ی کرامت های انسانی راه یافت .

وی گفت : استفاده از ظرفیت اساتید برزگ و مطرح خوشنویسی کشور همچون اساتید ، شیرازی ، فلسفی ، کابلی ، بختیاری ، حیدری ، بنی رضی و عبدالرضایی در زمینه ی داوری ، از مهمترین ویژگی های جشنواره ی پازدهم خوشنویسی رضوی در استان لرستان بود که در دوره ی جدید نیز بر همین منوال خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز