رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

انتشار نسخه اندرویدی و اینترنتی سالنامه آماری آموزش و پرورش استان

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۰:۳۹
کد خبر: ۶۵۴۵۷۴
انتشار نسخه اندرویدی و اینترنتی سالنامه آماری آموزش و پرورش استان
رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:نخستین نسخه اندرویدی و اینترنتی سالنامه آماری آموزش و پرورش کشور به همت خراسان رضوی تولید شد.

مهدی نبوی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار داشت: طی ارسال نامه ای به ادارات 47 گانه آموزش و پرورش استان، تمامی حوزه ها موظف به تدوین سالنامه آماری تحقیقی خود در سال 97-96 شدند.

رئیس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این که سالنامه اماری 97-96 نسبت به سالنامه سال گذشته بیشتر از دو ماه زودتر ارائه می شود ادامه  داد: یکی دیگر از تفاوت های سالنامه 97-96 انتشار نسخته اینترنتی و اندرویدی علاوه بر نسخه چاپی برای نخستین بار در سطح کشور است.

نبوی گفت: نسخه اینترنتی سالنامه آماری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از هم اکنون در سایت گروه طرح و برنامه استان به آدرس www.tarh.razavi.medu.ir   بارگزاری شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمام جداول سالنامه آماری در قالب خروجی اکسل قابل استخراج هستند و بسته به انتخاب کاربر فیلتر جداول امکان تغییر دارد.

این مقام مسئول افزود: اطلاعات کلیه آموزشگاه ها، کلیه مدارس، اطلاعات آماری دانش آموزان و پرسنل، ادارات استثنایی، حوزه فنی و حرفه ای، مدارس بزرگسالان، مدارس شبانه روزی، غیردولتی، تیزهوشان و اطلاعات تحلیلی آموزش و پرورش استان در سایت ذکر شده بارگذاری شده است.

وی با بیان این که در نسخه اندرویدی و اینترنتی سالنامه سال 97-96 سالنامه سال گذشته نیز ارائه شده است بیان کرد: در سایت گروه طرح و برنامه علاوه بر این که جداول سالنامه بارگزاری شده است قابلیت گزارشگیری برای همه کاربران فراهم می باشد.

نبوی با تاکید بر این که دو سال آماری در حال حاضر قابلیت استخراج گزارش بر روی سایت دارد خاطر نشان ساخت: تمامی فرایند تحلیل در ارائه گزارش آماری به عنوان مرجع ارائه گزارش آماری استان در راستای اجرای فرایند تصمیم گیری و مدیریت خرد و کلان در سطح استان برمبنای آمار دقیق و مبتنی بر اطلاعات صحیح می باشد.

وی با اعلام اینکه در سالنامه آماری علاوه بر اعلام اطلاعات آماری  بخش تحلیلی آمار به منظور ترکیب آمار و اطلاعات برای برنامه ریزی بهتر وجود دارد گفت: اطلاعات آماری فوق در اختیار تمامی سازمان های استان اعم از استانداری، فرمانداری و غیره قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز