سعید نادری، عضو شورای شهر اراک از حمایت شورا نسبت به فعالیت باشگاه شهرداری خبر داد:

بیشترین بودجه را برای از سرگیری باشگاه شهرداری مصوب می کنیم

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۴:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۲۱۵
بیشترین بودجه را برای از سرگیری باشگاه شهرداری مصوب می کنیم

به گزارش برنا از اراک سعید نادری، عضو شورای شهر اراک در خصوص روند شروع به کار مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر گفت: نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی و استاندار مرکزی پیگیری هایی را جهت از سرگیری فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری انجام داده اند و مکاتباتی نیز جهت ملاقات حضوری با مسوولان وزارت خانه داشته اند اما تا به امروز هیچ دیدار رسمی صورت نگرفته است.

نادری ادامه داد: سازمان بازرسی استان مرکزی بنابر نامه وزارت کشور مبنی بر اینکه شهرداری ها نباید در امر تیم داری حرفی ورود پیدا کنند، ایراد قانونی نسبت به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری وارد کرد این در صورتی بود که در سراسر کشور شهرداری های زیادی به حوزه حمایت از ورزش در قالب تیم داری وارد شده اند ولی تنها استان مرکزی است که این ایراد قانونی در آن لحاظ شده است.

وی افزود: این را در نظر بگیرید که تیم داری و باشگاه داری ورزشی همواره به بودجه عمومی وابسته بوده چرا که به طرق مختلف راه های درآمدزایی بخش خصوصی را از طریق ورزش، سلب کرده اند.

این عضو شورای شهر اراک با اشاره به اینکه ورزش همگانی تنها از طریق ایجاد انگیزه در ورزش قهرمانی، توسعه و گسترش می یابد، گفت: می بایست نگاه همه جانبه به ورزش شهر اراک داشت. اگر امروز شاهد تعویق در فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک هستیم به دلیل وجود نگاه های سختگیرانه در روند فعالیت آن است. از سوی دیگر مدیریت شهرداری سابق تعاملی برای ادامه کار باشگاه نداشت چرا که اگر غیر از این بود می توانست تصمیم مناسبی را جهت رفع مشکلات اتخاذ کند.

نادری ادامه داد: شورای شهر دوره پنجم اراک در نظر دارد بیشترین بودجه را برای از سرگیری باشگاه شهرداری مصوب سازد و این موضوع که با کمترین هزینه بیشترین آورده نصیب جامعه ورزشی شود در دستور کار باشگاه برای سال آتی قرار دارد.

وی افزود: پس از شروع به کار مجدد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک آنچه که حائز اهمیت است، بحث آمایش سرزمینی و توجه به استعدادهای جوانان اراکی می باشد لذا این باشگاه از تیم هایی حمایت می کند که بیشترین استعدادپروری برای جوانان اراکی در آن ها وجود داشته باشد.

سعید نادری اظهار کرد: برای تمامی هزینه های تیم داری آتی در باشگاه شهرداری سقفی در نظر گرفته خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به اینکه بدهی های باشگاه شهرداری جزو تعهدات مالی شهرداری اراک است، کمیته ای برای پرداخت این تعهدات تشکیل شده ولی از آنجایی که وضعیت درآمد شهری مطلوب نیست احتمالا روند پرداخت بدهی ها زمان بر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز