دبیر جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان:

آغاز جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان در خرم آباد/ اختتامیه در چهارشنبه ١٣ دی ماه

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۵۶۲۰۳
آغاز جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان در خرم آباد/ اختتامیه در چهارشنبه ١٣ دی ماه
فرزاد زیدی نژاد گفت : این جشنواره از نهم تا سیزدهم دی ماه به میزبانی خرم آباد و با حضور ٥ گروه از سه استان کشور و ٢ گروه از استان لرستان برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ زیدی نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر ، اظهار کرد : بنا بر اعلام اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شش استان لرستان ، مرکزی ، یزد ، بوشهر ، خوزستان و چهارمحال و بختیاری میزبان جشنواره های فجر استانی سی و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خواهند بود .

وی افزود : در این بین استان لرستان به عنوان آغازگر این رویداد ، از نهم تا سیزدهم دی ماه میزبان سه گروه نمایشی از استان تهران ، یک گروه نمایشی از استان خوزستان (منطقه ی آزاد اروند) و یک گروه نمایشی از استان مرکزی خواهد بود که در کنار آن و در بخش جنبی این جشنواره دو نمایش از استان لرستان نیز حضور خواهند داشت .

زیدی نژاد  تصریح کرد : جشنواره ی تئاتر فجر استان با اجرای نمایش عروسکی خاله سوسکه به کارگردانی گلشن حسنوند در روز نهم دی ماه آغاز و در روزهای باقی مانده نمایش های بدن مقدس به کارگردانی مهدی محمدی از استان مرکزی ، هفت روز از تیر ٦٠ به کارگردانی کامران شهلایی ، گِل به کارگردانی یاسر خاسب و نمایش شب اسرار آمیز ( منتخب جشنواره ی تئاتر کودک همدان ) به کارگردانی عبدالله امیر آتشانی هر سه از استان تهران ، سولوی مرگ به کارگردانی سعید فیوضی از استان خوزستان و خونه گازیا ( منتخب جشنواره ی تئاتر استان لرستان )  به کارگردانی وهاب امرایی در سالن های مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد و حوزه ی هنری استان به روی صحنه می روند . 

وی گفت : جشنواره ی تئاتر فجر استان لرستان به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و با حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و کانون پرورش فکری استان ، حوزه ی هنری لرستان و سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری خرم آباد در برگزاری آن همکاری دارند . 

رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان یادآورشد : اختتامیه ی این جشنواره ، چهارشنبه ١٣ دی ماه ساعت ١٩ عصر در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز