باقری، فعال سیاسی اصلاح طلب:

احزاب، اتحادیه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا با مردم گفتگو کنند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۱:۱۸
کد خبر: ۶۵۷۱۳۹
احزاب، اتحادیه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا با مردم گفتگو کنند
اصلاح طلبان و اصولگرایان در راستای کمک به دولت با مردم گفتگو کنند.

داود باقری در گفتگو با برنا گفت: اصلاح طلبان و اصولگرایان در راستای کمک به دولت با مردم گفتگو کنند.

وی با توجه به سخنان دیشب رئیس جمهوری مبنی بر حقوق قانونی معترضین افزود: اعتراض و انتقاد حق مردم است دولت و مجموعه حاکمیت باید روش ها و راهکارهای قانونی ابراز اعتراضات مردم را فراهم کنند.

باقری پیشنهاد داد: استانداران، فرمانداران و بخشداران در کنار منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی و معتمدین محله ها با مردم در مساجد و محله ها گفتگو کنند و ضمن دعوت مردم به آرامش اعلام کنند که شرایط اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز را برای تمامی اقشار فراهم خواهند کرد.

مدیرمسئول روزنامه عطریاس با اعلام این مطلب که باید صف معترضین را از خرابکاران و معاندین جدا نمود افزود: خویشتنداری مسئولان امنیتی و انتظامی و نیز گفتگوی نخبگان با معترضین راه برون رفت از شرایط فعلی است.

مهندس باقری اضافه کرد: احزاب، سندیکاها، اتحادیه ها و نهادهای مدنی تنها راه ساماندهی انتقادات و اعتراضات مردم می تواند باشد و حرکت های کور خیابانی بجز سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان کشور نتیجه ای نخواهد داشت.

باقری ادامه داد: حضور گروهک های معاند و تروریست ها در شرایط بحران و تجمعات خیابانی دور از ذهن نیست و مردم خوب اراک و کشور می دانند که روش های منسوخ شده اجانب و برخی کشورهای عربی برای بهم ریختن اوضاع کشور به جایی نخواهد رسید.

وی ضمن اعلام هشدار به عقلا و مسئولان امنیتی تاکید کرد که گفتگو و پاسخگو بودن همه ارکان حکومت در مقابل مردم تنها راه برون رفت از شرایط روبروست.

 

باقری افزود: وقت آن است که صاحبان قدرت را به بازنگری در روش ها و خویشتنداری ومعترضان را به نفی خشونت فرابخوانیم و بدانیم که با ناسزا گفتن و مشت بر دیوار کوفتن هیچ بیکاری شاغل نمی شود و هیچ کارخانه ای به رونق نمی رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز