دوومیدانی خراسان در مسیر پیشرفت است

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۵۷۴۹۳
دوومیدانی خراسان در مسیر پیشرفت است
دونده جوان 100 متر خراسان رضوی گفت: شرایط مناسبی برای پرورش جوانان و نوجوانان در دوومیدانی خراسان رضوی فراهم شده است.

امیررضا صدیقی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: در سال جاری توانستم در 100 متر بزرگسالان با رکورد 10.57 مقام اول را کسب کنم. بعد از این مسابقات 4 ماه مصدومیت داشتم و نمی‌توانستم تمرینات را ادامه دهم اما خوشبختانه امروز به شرایط آمادگی و حضور در مسابقات رسیده‌ام و اگر شرایط به همین شکل ادامه  پیدا کند امیدوارم بتوانم رکورد جدید را کسب کنم.

وی افزود: خوشبختانه با حضور کادر اجرایی جدید در هیات دوومیدانی خراسان رضوی و توجه ویژه آقای سعادتمند رئیس هیات به جوانان و نوجوانان شرایط خوبی برای تمرین ورزشکاران فراهم شده تا ما بتوانیم با تمرکز کامل به تمرینات خود ادامه بدهیم.

قهرمان دو صدمتر کشورمان تصریح کرد: امیدوارم با شرایطی که وجود دارد و حمایت خوب هیات دوومیدانی استان بتوانم رکورد جوانان ایران که متعلق به حسن تفتیان است را ارتقا دهم و عملکرد خوبی در رقابت‌های آسیایی جوانان و رقابت‌های جوانان جهان داشته باشم.

امیر رضا صدیقی خاطرنشان کرد: تمرینات من با نظر هیات دووومیدانی استان و  زیر نظر آقای رضا عسگرزاده دنبال می‌شود خوشبختانه هیات دوومیدانی حمایت‌های خوبی از من انجام داده و قطعا در شرایط فعلی می‌توانم آمادگی خوبی تا زمان برگزاری مسابقات کسب کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز