امام جمعه گرگان:

مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی بیشتر تلاش کنند

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۰:۵۴
کد خبر: ۶۵۷۵۱۹
مسئولان باید برای رفع مشکلات اقتصادی بیشتر تلاش کنند
نماینده ولی فقیه درگلستان و امام جمعه گرگان از مسئولان خواست که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند و گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه و همه باید برای نجات کشور ازمشکلات سهمی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از دفتر امام جمعه گرگان آیت الله سید کاظم نورمفیدی : مسائل اخیر که سبب ایجاد اخلال در نظم و امنیت شده، توسط افرادی از بیرون کشور هدایت می شود و مردم بویژه جوانان دقت نظر داشته باشند که در دام جریان های شیطانی گرفتار نشوند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ما مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی را قبول داریم و باید برای آن چاره اندیشیده شود و مراقب باشیم که در جریان طراحی و برنامه ریزی دشمنان قرار نگیریم.

امام جمعه گرگان با بیان به حق بودن خواسته های مردم در خصوص گرانی و مشکلات اقتصادی، گفت: مردمی که برای این کشور شهید، جانباز، اسیر و ایثارگر و خون داده اند و همیشه در همه عرصه ها پای ثابت نظام بوده اند گرفتار دسیسه های دشمنان نمی شوند.

آیت الله نورمفیدی افزود: ایران امروز درصحنه‌ های بین‌ المللی از منزلت و جایگاه شایسته ‌ای برخوردار بوده و کشور ما در زمینه دفاعی، علمی و در بسیاری از موضوعات دیگر پیشرفت های خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با تاکید بر اینکه نگذاریم انقلاب به این بزرگی و سرمایه ‌هایی که در راه آن از دست داده‌ ایم، مورد تعرض نااهلان قرارگیرد، گفت: مردم بویژه جوانان مراقب باشند تا در دام شیطانی دشمنان گرفتار نشوند.

امام جمعه گرگان همچنین تاکید کرد که همه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز