بررسی ۲۰ مصوبه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک و قلعه رئیسی

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۸۰۷۹
بررسی ۲۰ مصوبه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک و قلعه رئیسی
20 مصوبه سفر اخیر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش‌های محروم دیشموک و قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در حوزه‌های گوناگون بررسی و دستورات لازم برای تسریع در اجرای این مصوبات صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی مدیران اجرایی استان در تاریخ هشتم آذر سال جاری به بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه سفر کرده بود.

در این سفر 20 مصوبه متناسب با عمق مشکلات و محرومیت‌های این بخش‌ها در حوزه‌های مختلف راه، بهداشت، آموزش، حمل و نقل، آب شرب و کشاورزی، مسکن، مخابرات و گازرسانی به تصویب رسید.

هر کدام از مدیران مربوطه در دستگاه‌های مختلف اجرایی و متناسب با هر بخش آخرین وضعیت این مصوبات و روند اجرای طرح‌های خود را تشریح کردند.

استاندار با اشاره به نامطلوب بودن وضعیت نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی جاده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: جاده‌های بخش دیشموک دارای مشکلات متعددی در این زمینه‌ها است.

استاندار با توجه به مشکل تأمین آب در حوزه آب روستایی بخش دیشموک و قلعه رئیسی نیز عنوان کرد: روستاهای زیر 20 خانوار باید با تانکر آب به‌صورت سیار آبرسانی شوند.

احمدی ابراز داشت: به‌گونه‌ای باید آبرسانی صورت گیرد که در فصل تابستان مردم این بخش‌ها با کمبود آب مواجه نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه نوسازی مدارس این بخش‌ها نیز گفت: در روستاهای زیر 20 خانوار، باید دانش آموزان در مدارس پیش ساخته تحصیل کرده و نیازی به تأسیس مدارس جدید نیست.

احمدی با اشاره به ضعف سیستم گرمایشی مدارس این بخش‌ها عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان و نوسازی مدارس اطلاعات جامعی از تجهیز مدارس به این سیستم‌ها را در اختیار ندارند که این وضعیت، نامطلوب است.

وی بیان کرد: وضعیت گرمایشی 15 مدرسه توسط فرماندار کهگیلویه باید به‌صورت تصادفی طی 2 هفته آینده بررسی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش دیشموک و چاروسا طرح هادی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در 21 روستا به‌صورت نیمه کاره با پیشرفت‌های فیزیکی گوناگون انجام شده است.

وی افزود: در هفت روستای این بخش به‌صورت پایلوت تا پایان بهمن سال جاری طرح هادی باید به‌صورت کامل اجرا شده و نتیجه به فرمانداری کهگیلویه گزارش شود.

احمدی در پایان تصریح کرد: ظرف یک ماه آینده تمامی این 20 مصوبه به‌صورت مجدد بررسی خواهند شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز