استاندار در مراسم بازگشایی فرودگاه پارس آباد مغان

بهنام جو از عزم جدی دولت برای تکمیل زیرساخت های استان اردبیل خبر داد

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۰۶۷
بهنام جو از عزم جدی دولت برای تکمیل زیرساخت های استان اردبیل خبر داد
استاندار اردبیل گفت: تامین زیرساخت ها و سرمایه گذاری دولت در طرح های زیربنایی باعث شده که امروز هواپیمای پهن پیکر هم قادر به ارائه سرویس های مناسب در فرودگاه پارس آباد باشند.

به گزارش برنا،مهندس اکبر بهنام جو صبح امروز در آیین بازگشایی فرودگاه پارس آباد مغان اظهار کرد: این فرودگاه چندین بار قبلا افتتاح شده اما این بار به همت دولت تدبیر و امید با ایجاد زیرساخت ها و صرف اعتبارات لازم و مرتفع نمودن نواقص و مشکلات قبلی به صورت کامل به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه دشت مغان ظرفیت های زیادی دارد افزود: با تصویب منطقه آزاد تجاری قطعا رونق اقتصادی و تعداد پروازها در این منطقه افزایش می یابد.

مهندس بهنام جو افزود: در صورت توجیه اقتصادی پروازها،  قطعا پرواز پارس آباد به مشهد و پارس آباد به باکو نیز راه اندازی می شود.

استاندار اردبیل پیگیری مجدانه راه آهن اردبیل میانه و تکمیل آن در سه سال آینده را یادآور شد و افزود: از سال آینده با تخصیص اعتبار ویژه راه آهن اردبیل مغان نیز مطالعه می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر ظرفیت کشاورزی باید از ظرفیت صنعتی و تجاری منطقه نیز استفاده شود گفت: با پیگیری نمایندگان استان و مطالبه به حق مردم شاهد شکوفایی اقتصادی در منطقه مغان خواهیم بود.

استاندار اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از مردم و مسوولان ذیربط و پیگیری و تلاش های نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضمن استفاده از ظرفیت های موجود باید نارسایی ها را بصورت علمی، بررسی و شناسایی کرده و برای حل آن از تمام ظرفیت ها بهره مند شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز