خادمی:

اجرای کنسرت و ایجاد شادی در میان مردم در برنامه‌های دهه فجر/ جشن‌های عشایری در ایام دهه فجر برجسته شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۶۲۶۸۹
اجرای کنسرت و ایجاد شادی در میان مردم در برنامه‌های دهه فجر/ جشن‌های عشایری در  ایام دهه فجر برجسته شود
"استاندار لرستان" بابیان اینکه مباحث فرهنگی دهه فجر برجسته‌تر شوندبرلزوم معرفی خدمات دولت در دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سید موسی خادمی در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه امام راحل الگوی جدید حکومت داری را به دنیای مدرن معرفی کرد، اظهار کرد: نهال انقلاب که به دست امام(ره) کاشته شد، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و ثمره آن را مردم دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا مرسوم است که روزهای بزرگ را جشن گرفته تا به نسل‌های بعد یادآوری شوند،افزود: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم که باید این واقعه مهم را جشن بگیریم و پیام آن را به نسل جوان انتقال دهیم.

خادمی  با بیان اینکه ایام دهه فجر معمولا با فعالیت‌های عمرانی آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: این امر مهم است و خدمات دولت باید معرفی شود اما در دهه فجر باید مباحث فرهنگی و مبانی نظری انقلاب و جایگاه معنوی آن را برجسته‌تر کرده و به مردم و جوانان معرفی کنیم.

وی  نشاط و تنوع را برای جامعه و مردم ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری موسیقی محلی، اجرای کنسرت و ایجاد شادی در میان مردم باید در برنامه‌های دهه فجر دیده شود.   

خادمی  با اشاره به اینکه جشن‌های عشایری نیز باید در این ایام برجسته شود، عنوان کرد: حضور عشایر و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی را نباید فراموش کرد.

مقام عالی دولت در لرستان  یادآورشد: عملکرد دولت توسط مدیران در نماز باشکوه جمعه بیان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز