"کلانتری" در دیدار با مجمع نمایندگان لرستان :

بحران کم آبی مهم ترین مشکل و چالش زیست محیطی/اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله لایحه قضایی حمایت از محیط بانان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۳۵۱۸
بحران کم آبی مهم ترین مشکل و چالش زیست محیطی/اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله لایحه قضایی حمایت از محیط بانان
معاون ریاست جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت:بی مهری ها و بی توجهی که در سنوات گذشته به محیط زیست شده صدمات شدیدی به منابع زیستی کشور وارد آورده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عیسی کلانتری در جریان دیدار ونشست  مجمع نمایندگان استان لرستان  ضمن تقدیر و تشکر از مجمع نمایندگان استان مسئله محیط زیست را از مهمترین مسائل کشور برشمرد که دغدغه اصلی دولتمردان به شمار می رود.

وی  با بیان اینکه بی مهری ها و بی توجهی که در سنوات گذشته به محیط زیست شده صدمات شدیدی به منابع زیستی کشور وارد آورده است از بحران کم آبی به عنوان مهم ترین مشکل و چالش زیست محیطی در زمان ممکن نام برد که حل آن احتیاج به فعالیت های مثمر ثمر در همه حوزه ها دارد.

کلانتری  از فرهنگ سازی به عنوان یکی از مولفه های اصلی در راستای حفاظت محیط زیست نام برد و افزود :بی شک باید با ارتقای دانش زیست محیطی جامعه همه مردم را در حفاظت و حراست از محیط زیست دخیل نموده تا به نتایج بهتری در این زمینه دست یابیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اعتبارات این سازمان را جهت انجام وظایف حاکمیتی مربوطه ناکافی دانست و خواستار بازنگری در نحوه تخصیص اعتبارات به این سازمان مهم و تاثیرگذار شد.

کلانتری  اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله لایحه قضایی حمایت از محیط بانان را در پیشبرد اهداف سازمانی محیط زیست مفید و موثر دانست و با اشاره به اهمیت مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و لزوم حفاظت مطلوب از این عرصه ها بر بکارگیری تکنولوژی روز در بحث پایش آنلاین این مناطق تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پایان ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست خواستار هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها جهت رفع مشکلات زیست محیطی در سطح کشور شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز