طی مراسمی باحضور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت؛

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در قزوین

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۸:۳۳
کد خبر: ۶۶۳۹۶۰
افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در قزوین
نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور معاون عمرانی استاندار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی با حضور علی فزخزاد معاون عمرانی استاندار و 40مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

این نمایشگاه از 26 تا 29دی ماه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در خصوص این نمایشگاه گفت: ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخش های مرتبط با خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقه مندان این صنعت و برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیازهای تولیدکنندگان از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.

هادی طاهرخانی افزود: در این نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان های قزوین، تهران و مازندران حضور داشته و محصولات و تولیدات خود را به مردم عرضه می کنند.

طاهرخانی افزود: علاقه مندان می توانند از ساعت15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از دهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری بازدید کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز