نماینده ولی‌فقیه در اردبیل

عشایر و مرزبانان برای حفظ عزت و اقتدار کشور در تلاش هستند

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۶:۵۹
کد خبر: ۶۶۴۳۳۵
عشایر و مرزبانان برای حفظ عزت و اقتدار کشور در تلاش هستند
وجود نارضایتی‌های عمده مردم از نظام پهلوی در صنوف مختلف منجر به قیام تاریخی ملت با بصیرت ایران اسلامی شد

به گزارش برنا،آیت‌الله سیدحسن عاملی  در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدای بسیج عشایری اظهار کرد: عشایر و مرزبانان غیور ایران اسلامی با درک وضعیت حساس سیاسی در تمامی شرایط برای عزت و اقتدار کشور در تلاش هستند.

وی با قدردانی از مرزبانان و عشایر در اقصی نقاط کشور، افزود: حضور به موقع آنان و اجازه ندادن به دشمنان برای دست‌درازی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و جلوگیری از به خطر انداختن استقلال، عزت و امنیت انقلاب بزرگ اسلامی نشانگر غیرت، تعصب و فداکاری مثال‌زدنی آنان است.

امام جمعه استان اردبیل ادامه داد: حضور پرشور مردم ولایی و قدرشناس این منطقه از استان در یادواره شهدا بسیار ستودنی بوده و حاکی از قدرشناسی مردم و ادامه دادن راه شهدا است.

عاملی بیان کرد: وجود نارضایتی‌های عمده مردم از نظام پهلوی در صنوف مختلف منجر به قیام تاریخی ملت با بصیرت ایران اسلامی شد که یکی از عمده دلایل وقوع این اتفاق، رنجش و ناراحتی مردم و احساس خطر برای از دست دادن عزت و اقتدار کشور در مقابل بیگانگان و کشورهای مستبد جهان بود.

وی یادآور شد: هر چه داریم از خون با برکت شهدا و فداکاری ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی بوده و تلاش برگزارکنندگان چنین مراسمی که باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شوند، شایسته تقدیر است.

امام جمعه استان اردبیل به وضعیت خاص و اقتصادی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان اشاره کرد و توضیح داد: از جمله پروژه‌های بزرگی که منجر به پیشرفت و توسعه منطقه خواهد شد، می‌توان به اجرایی شدن پروژه پایاب سد خداآفرین اشاره کرد تا زمینه‌ ایجاد توسعه در منطقه را به شکل مناسبی مهیا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز