در شهرستان کلاردشت برگزار خواهد شد؛

بزرگترین جشنواره زمستانی کشور

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۴۶۴۶
بزرگترین جشنواره زمستانی کشور
بزرگترین جشنواره زمستانی کشوری در نیمه دوم اسفندماه در شهرستان کلاردشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛  جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان در دفتر فرمانداری کلاردشت و به ریاست مهندس صالحی، فرماندار و با حضور مسئولین شهرستان از جمله شهردار، بخشدار، اعضای شورای شهر و بخش، رییس اداره ورزش و اعضای کمیته های مختلف این جشنواره، برگزار شد.

در این جلسه فرماندار کلاردشت ضمن خوشامدگویی به حاضرین گفت: ما برای مردم و جوان ها باید یک فضای بانشاط و شاد توام با امید فراهم کنیم. در این راستا با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کوهنوردی و فدراسیون ورزش های همگانی از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اسفند به مدت سه روز این جشنواره ملی کشوری در شهرستان زیبای گردشگری کلاردشت با اجرای برنامه از قبیل برف بازی، سرسره بازی، آدم برفی، بازی های بومی محلی، موسیقی محلی، جشنواره غذای محلی، آشپزی، صنایع دستی، تیراندازی به اهداف پروازی، نمایشگاه عکس وده ها برنامه متنوع و شاد در منطقه مازین گاسر کلاردشت اجرا خواهد شد.

در ادامه جلسه تخصصی و چگونگی این جشنواره  تبادل نظر شد.

در پایان این جلسه مقرر شدد دبیرخانه این جشنواره در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان  کلاردشت تشکیل شده و علاقمندان می توانند جهت هماهنگی و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود به این دبیرخانه مراجعه کنند.

photo_2018-01-18_14-47-47

photo_2018-01-18_14-48-00

خبرنگار: نجم الدین قاسم پور

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز