مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین:

دومین دوره آموزش های تخصصی پدافند غیرعامل برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۱۷۹
دومین دوره آموزش های تخصصی پدافند غیرعامل برگزار می شود
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین از برگزاری دومین دوره آموزش های تخصصی پدافند غیرعامل برای کلیه مسوولان و رابطان دستگاه های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمد افشار" مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین با بیان این مطلب افزود: پس از برگزاری موفق دور اول آموزش های تخصصی پدافند غیرعامل، دور دوم این آموزش ها به منظور ارتقا و کارایی علمی، عملی رابطین در روز دوشنبه دوم بهمن ماه96 با محوریت پدافند سایبری، فرصت ها، تهدیدات و راهکارها برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در تمام دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها، بانک ها و شهرداری های استان، رابطین پدافند غیرعامل برای همکاری و پیگیری مسائل مربوط به پدافند غیرعامل تعیین گردیده اند، افزود: آموزش یکی از مهمترین برنامه های فرهنگ سازی پدافند غیرعامل است که در این خصوص برنامه ریزی هایی انجام پذیرفته که با حضور اساتید پدافند غیرعامل در حوزه های متفاوت انجام خواهد شد.

افشار، در ادامه افزود: دور دوم دوره های آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل، با محوریت موضوعات مرتبط با پدافند سایبری و پدافند زیستی برنامه ریزی گردیده است که بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته این دوره ها برگزار و گواهینامه های دوره های تخصصی مربوطه به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز