رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

ثبت‌۱۶۱ فقره درخواست بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین‌یاب

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۷:۵۵
کد خبر: ۶۶۵۱۹۴
ثبت‌۱۶۱  فقره درخواست بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین‌یاب
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از ثبت‌161 فقره درخواست بازسازی و نوسازی صنایع در سامانه بهین‌یاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی پرزحمت" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که صبح امروز به ریاست منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و با حضور مدیران عامل بانک‌های عامل در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: از اول دی ماه سال جاری تعداد چهار هزار و 346فقره ثبت‌ نام بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌ یاب در کل کشور انجام شده که از این تعداد 161فقره در استان در بخش صنعت بوده است.

وی با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: 371واحد صنعتی و کشاورزی در استان قزوین تاکنون به مبلغ 263میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

این مقام مسوول ادامه داد: در هفته گذشته 14فقره از تسهیلات متقاضیان بانک ‌های ملی، تجارت، صادرات، سپه و سینا توسط کمیته کارشناسی بازدید شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: از اول دی ماه سال جاری تعداد چهار هزار و 346فقره ثبت‌نام بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌یاب در کل کشور انجام شده که از این تعداد 161فقره در استان در بخش صنعت بوده است.

پرزحمت تصریح کرد: تاکنون 287فقره در کل کشور در بخش گردشگری ثبت‌ نام شده که از این تعداد 12فقره آن مربوط به استان قزوین است.

در ادامه این جلسه رفع مشکلات معوق بانکی دو واحد صنعتی و گردشگری با حضور مدیران عامل بانک ‌ها و مسوولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز